Wie weet waar dit voor dient? (600RR)

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
Onder de rechter zijkap zit dit; een gesloten opbergruimte. Ik kan het niet openen, want mijn sleutel past er niet in. Is het een opbergruimte voor het sleutelsetje? Ik snap er helemaal niks van, want je kunt er nooit bij zonder je kappen te demonteren.

tel40.JPG
 
Misch een domme vraag :? Heb je geen instructieboekje :?

Krijg waarschijnlijk ook een dom antwoord terug :X
 
Misch een domme vraag :? Heb je geen instructieboekje :?

Krijg waarschijnlijk ook een dom antwoord terug :X
Niet dom. Dom van mij. Ik heb dat ding (heb de motor nu 2 weken) nog niet eens doorgenomen. Ik heb de tijd nog niet ingesteld op m'n display en ik weet nog niet eens waar alle knopjes en lampjes voor dienen :9 Dat ga ik nu eerst maar eens doen.
 
Niet dom. Dom van mij. Ik heb dat ding (heb de motor nu 2 weken) nog niet eens doorgenomen. Ik heb de tijd nog niet ingesteld op m'n display en ik weet nog niet eens waar alle knopjes en lampjes voor dienen :9 Dat ga ik nu eerst maar eens doen.

Gelukkig heb je het contactslot al wel gevonden... :X :+ ;)
 
oude cbr hadden ook altijd al een vakje achte een kap waar je gereedschap zat, alleen wel zonder slotje, en dat je sleutel niet past???

ben wel nieuwsgierig geworden
 
Je sleutel past wel, alleen voelt het breekbaar aan als je hem open wilt maken (is idd opbergruimte voor gereedschap). Om erbij te kunnen hoef je niet je kap eraf te halen, kwestie van bovenste pinnetje indrukken en eruithalen + een muntje en dan je zijkuip naar je toetrekken.
 
daar kwam ik ook pas achter! :z

toen ik hem bij de dealer meekreeg, zat dit gereedschapsetje onder de buddy seat, ik vond het al niet zo mooi passen
 
opbergplaatsje voor werksleutels.
te openen met je startsleutel, die gaat er wel maar een cmtje in.

btw, je moet je zijkuip daarvoor niet demonteren, enkel de grote vijs aan de zijkant een kwart draai geven (met geldstuk ofzo) en het plastic bevestigingspinnetje boven op je zijkuip even induwen en eruit trekken. dan kun je aan je sleutelset.

( stond hierboven al es vermeld lees ik nu :X )
 
Laatst bewerkt:
Je sleutel past wel, alleen voelt het breekbaar aan als je hem open wilt maken (is idd opbergruimte voor gereedschap). Om erbij te kunnen hoef je niet je kap eraf te halen, kwestie van bovenste pinnetje indrukken en eruithalen + een muntje en dan je zijkuip naar je toetrekken.
Je kan er dus wel bij. Ik vond het al zo'n raar plekkie. Thanks.
is idd voor je gereedschapsetje,en zitten die knippers er nou nog niet op :+ ;)
Jawel, allang, moet je effe in m'n topic kijken: En mijn nieuwe motor wordt...
Blz. 12 ofzo ;-)
 
Ja deze kan op slot dus, het is inderdaad de tool box. Als ik gewoon snugger genoeg was geweest om m'n boekje erop na te slaan, had dit topic niet gehoeven |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan