Wie weet waar ik deze sticker kan kopen?

NL-kevin

Rookie
8 sep 2020
4
2
goedemiddag,
Ik heb mij net voorgesteld op het forum. Ik heb een kawasaki z800 gekocht. Hierbij zit op de tank een sticker met de aanduiding van de brandstof. Deze laat los. Maar als ik deze weg haal heb ik kleurverschil. Weet iemand waar ik deze nieuw kan kopen?
Kevin
 

Bijlagen

  • 20200908_173022.jpg
    20200908_173022.jpg
    813,9 KB · Weergaven: 20
Gewoon een tankpad nemen die je mooi vindt. Bescherm je meteen de lak tegen krassen door (de rits van) je motorbroek.
 
De tankpad zit er onder. Deze sticker zit erg hoog waardoor de meeste pads hier niet overheen vallen.
 
goedemiddag,
Ik heb mij net voorgesteld op het forum. Ik heb een kawasaki z800 gekocht. Hierbij zit op de tank een sticker met de aanduiding van de brandstof. Deze laat los. Maar als ik deze weg haal heb ik kleurverschil. Weet iemand waar ik deze nieuw kan kopen?
Kevin
bij de dealer, daar kan je alle originele onderdelen kopen
 
goedemiddag,
Ik heb mij net voorgesteld op het forum. Ik heb een kawasaki z800 gekocht. Hierbij zit op de tank een sticker met de aanduiding van de brandstof. Deze laat los. Maar als ik deze weg haal heb ik kleurverschil. Weet iemand waar ik deze nieuw kan kopen?
Kevin

Kleurverschil zal vast wel meevallen, en anders eens je tank goed polijsten. Zie je het kleurverschil niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan