Wie weet waar ik MICRON Race dempers kan kopen? (winkel)

THe WoLFMaN

MF veteraan
9 aug 2006
3.704
0
Rotterdam
Hallo Allemaal!

Ik ben op zoek naar een Micron Race demper, heb er wel webshops van (NL en Engels) maar vraag me af in welke winkel in Nederland, ik ze kan aanraken, zien, ruiken en aanbidden. :9 Want het liefst stap ik morgen gelijk al een winkel binnen en loop er met een race demper weer uit. Heb geen zin om 4 weken te wachten voordat mijn demper uit Engeland binnen komt. (met de vraag of die nog heel is ook)

Alvast bedankt voor de (serieuze) reacties! :+

*O*
 
De importeur van Micron is EPS Uitlaten b.v.
Als ze jouw demper op voorraad hebben zal het dus zeker geen weken duren voor hij geleverd wordt.
Ik heb mijn demper gewoon via mijn dealer besteld en had hem binnen een paar dagen thuis.
 
De importeur van Micron is EPS Uitlaten b.v.
Als ze jouw demper op voorraad hebben zal het dus zeker geen weken duren voor hij geleverd wordt.
Ik heb mijn demper gewoon via mijn dealer besteld en had hem binnen een paar dagen thuis.


Yo snelle reactie hierzo!

Hehe...die site had ik al, vandaar dat iemand misschien wist of ik gelijk ergens kan winkelen naar die micron dempers! Maar in ieder geval bedankt hoor! Ik had al een mail gestuurd... zie ik dat ze net tussen kerst en oud/nieuw gesloten zijn. (2 januari weer open) Dus word alsnog even paar dagen wachten totdat ik bericht krijg. -O- Kan nu al niet wachten zeg... :9~

En ik hoop dat ze hem zeker op vooraad hebben liggen dat zal echt veel tijd (en ongeduld) schelen! :] Het blijkt dat die dingen 102 db aan geluid produceren... Ik hoop dat die dat van mij straks ook doet... zou wel lache zijn... :X :Y

*D
 
Wolfman, op Marktplaats staat er eentje te koop en ook op deze link Busters motorcycle Accessories | Motomike kan je ze vinden. Wel vanuit Engeland, maar ik had mijn spullen binnen een week binnen na een bestelling :Y .

~[edit] Oeps, ik zie nu "winkel" staat in je topictitel :o. Laat marktplaats dan maar zitten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan