Wie weet waar je deze spiegels kan kopen??

speeds

Banned User
17 nov 2002
516
0
Ik kwam deze spiegels(zie link)tegen op een amerikaanse website, echter zie ik dat ze uit italie komen.
Italie is dus bij ons veel dichterbij dan amerika, dus die $ 189,00 moet geodkoper kunnen denk ik als je ze zelf uit italie haalt.
Dus wie kan mij vertellen of deze direct in italie te verkijgen zijn online??

Hieronder de link naar de website waar de spiegels aangeboden worden(ze verkopen trouwens nog veel meer mooi spul)

http://www.oppracing.com/products.php?action=show_images&id=720
 
Lightech, de Italiaanse fabrikant zegt op hun site dat Hop Motorsport de Nederlandse importeur is. Staan niet op de site van Hop, misschien effe bellen: 0485-478107
 
volgensmij heb ik die spiegels bij Safe Motors in Barendrecht zien liggen ( of ze lijken dr erg veel op)
 
deze spiegels kan je bestellen via splash design
www.splashdesign.nl/
staat onder X-tra, dan carbon, en dan spiegels. er staat geen plaatje bij, maar ik weet dat zij ze hebben want ik heb hier de catalogus thuis en daar staan ze in. ze leveren alleen aan dealers maar als je ff belt of een mailtje stuurt vertellen ze je zo waar de dichtstbijzijnde dealer is
 
Laatst bewerkt:
hop motorsport heeft ze , ik heb ze daar ook gekocht , ik weet ook nog een setje tweedehands splinternieuw zien ze der uit !!! mail maar ff als je interesse heb.
 
Ik heb intresse maar je mail adres staat er niet bij.
mail even op top042@zonnet.nl

hop motorsport heeft ze , ik heb ze daar ook gekocht , ik weet ook nog een setje tweedehands splinternieuw zien ze der uit !!! mail maar ff als je interesse heb.
 
ik heb nog een setje van deze carbon spiegels liggen. Mogelijk probleem is dat de adapter-plaatjes voor een GSX-R (2000-2003) zijn, en naar alle waarschijnlijkheid dus niet overeenkomen met die van de Fireblade. Adapter-plaatjes zijn los aan de spiegels geschroefd en dus te vervangen. Misschien dat je er iets mee kunt; misschien ook niet. Anders veel succes gewenst!

Met vriendelijke groet,

Joëllo

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan