Wie weet wat een lsl rem schakel set is?

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Ik heb een Gixxer op het oog waar een dergelijke set volgens de beschrijving op zit. Wie weet wat dat is en wat je ermee kunt doen? :+
 
LSL is het merk, een remschakelset vervangt de originele maar zit hoger en is (soms) verstelbaar.

Piccie:


full
 
*sigh*

Vrij eenvoudig; sportieve(re) motorfietsen worden met dit soort hoger-en-verder-naar-achter-gelegen voetsteunen c.q. rem/schakelsetjes voorzien om de grondspeling te vergroten, hierdoor schraap je niet zo snel over't asfalt. Maar niet iedereen heeft daar evenveel last van ;)

Die krengen zijn stervensduur, dus altijd fijn als't al op een fiets zit die je op't oog hebt.
 
*sigh*

Vrij eenvoudig; sportieve(re) motorfietsen worden met dit soort hoger-en-verder-naar-achter-gelegen voetsteunen c.q. rem/schakelsetjes voorzien om de grondspeling te vergroten, hierdoor schraap je niet zo snel over't asfalt. Maar niet iedereen heeft daar evenveel last van ;)

Die krengen zijn stervensduur, dus altijd fijn als't al op een fiets zit die je op't oog hebt.
Is maar net hoe je dat bekijkt; voor sommige (veel) mensen is de grondspeling niet zo belangrijk en de zitpositie wordt iig minder comfortabel. Kan je altijd wel ruilen met iemand die 'm wél nodig heeft (of denkt te hebben) met een origineel setje, als 't niet bevalt.
 
*sigh*

Vrij eenvoudig; sportieve(re) motorfietsen worden met dit soort hoger-en-verder-naar-achter-gelegen voetsteunen c.q. rem/schakelsetjes voorzien om de grondspeling te vergroten, hierdoor schraap je niet zo snel over't asfalt. Maar niet iedereen heeft daar evenveel last van ;)

Die krengen zijn stervensduur, dus altijd fijn als't al op een fiets zit die je op't oog hebt.

Kijk, daar heb ik iets aan. Mijn dank is groot :} Voorlopig zal ik er niet zoveel aan hebben dus })
 
Remmen? :+ Maar waarom heet het een rem schakelset? Ik denk dat je met zo'n ding beter van je achterrem gebruik kunt maken, doordat je dan beter remt?????


Omdat het een set is de aan de rem kant en aan de schakel kant geplaatst is, dus aan allebei de kanten kun je nu scherper de bocht door en is de zit positie verbeterd. Vandaar het woord rem-/schakelset.
 
Terug
Bovenaan Onderaan