Wie weet wat voor pijp dit is?

*GSX-R600*

Die hard MF'er
10 mrt 2002
713
0
Rotterdam
Ik heb voor een prikkie deze pijp gekocht. Alleen weet ik niet wat voor een het er is. Hebben jullie enig idee? Ik weet dat ie een ontzettend wreed geluid heeft en dat je er dwars doorheen kijkt })

upload




 
Heb al een hoop plaatjes gekeken, maar allemaa; hadden ze nog een pijpje op het end (behalve een vage alien pijp), maar misschien een micron dus?
 
Heb et eerlijk gezegd niet gevraagd, hij had em nog ergens liggen en wou em eigenlijk ombouwen tot endurodemper..... kon em voor €100 meenemen dat leek me niet veel voor een carbon dempertje. Na het geluid gehoort te hebben was ik meteen verkocht........
 
Heb et eerlijk gezegd niet gevraagd, hij had em nog ergens liggen en wou em eigenlijk ombouwen tot endurodemper..... kon em voor €100 meenemen dat leek me niet veel voor een carbon dempertje. Na het geluid gehoort te hebben was ik meteen verkocht........
Hmm, tja, wat het merk is zou mijn eerste vraag geweest zijn, maar goed. :) En €100 is niet duur voor een carbon demper, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe oud ie is, welk merk ;) , etc.
 
Ja, oke das waar, maar hij zag er nog goed uit, en het geluid beviel me prima. En het was ook een beter gezicht bij de carbon spiegels ,knipperlichten en zwart ruitje, dus ik dacht why not........ :)
 
Ja, oke das waar, maar hij zag er nog goed uit, en het geluid beviel me prima. En het was ook een beter gezicht bij de carbon spiegels ,knipperlichten en zwart ruitje, dus ik dacht why not........ :)
Hij ziet er goed uit, dus prima keuze! Maar het geluid blijft het allerbelangrijkste IMHO, en aangezien dat :9~ is maakt het merk geen ruk uit.
 
Hij ziet er goed uit, dus prima keuze! Maar het geluid blijft het allerbelangrijkste IMHO, en aangezien dat :9~ is maakt het merk geen ruk uit.

Nee daar heb je gelijk in, het geluid is om kippenvel van te krijgen.....stukken beter dan van die standaard pijp. Maar ik was gewoon benieuwd naar het merk, vooral omdat het zo'n apart model is zonder "eind pijpje" . Ben nu met google op het woord exhaust aan het zoeken maar nog steeds niks gevonden. '(
 
Nee daar heb je gelijk in, het geluid is om kippenvel van te krijgen.....stukken beter dan van die standaard pijp.
Toen ik mijn Kawa kocht vond ik het geluid prima, maar dat veranderde snel. Heb nu een Hotcam, da's ook :9~

Maar ik was gewoon benieuwd naar het merk, vooral omdat het zo'n apart model is zonder "eind pijpje" . Ben nu met google op het woord exhaust aan het zoeken maar nog steeds niks gevonden. '(
Hmm, zal wel rond de 250.000 hits op hebben geleverd ofzo? ;) Tja, misschien dat iemand van de feestgangers het morgen (straks..) weet. Het is wel apart ja, zonder pijpje, misschien dat iemand hem daarom direct herkent.
 
Kheb die Hot cams op de beurs gezien, strak pijpie hoor! :9~

En ik hoop dat er morgen (straks) wat meer mensen zijn die em wel herkennen (van google ben ik ook niet veel wijzer geworden).
 
Ik heb nu echt elk plaatje op internet gezien (nooit geweten dat slip-on ook de benaming is voor instappers, klote schoenen :9 ) maar nog steeds geen resultaat.............. '(
 
Ik heb zo'n pijp nog nooit gezien dus weet ook niet welk merk het is.
Uit een yoshi komt ook een heel mooi geluid.
Luister maar eens naar de motor van EdwinO :9~
 
Tip als je je verveelt: ga naar google zoek op afbeeldingen met een willekeurige zoekterm.......je weet niet wat je ziet! :P

EdwinO die heeft een YZF600R toch, Met de pijp die er nu opzit hoor je tenminste onder de 8000 toeren ook nog wat, en hij klinkt ook flink zwaarder onderin......
 
Doet me denken aan een Motad? met die ronde achterkant.

maar kan het natuurlijk ook verkeerd hebben :)
 
Een HERRIE pijp, dat is het denk ik :P

Maakt het zoveel uit wel merk het is :? Ga anders bij de vorige eigenaar langs en vraag het hem.

ALs het geluid maar goed is en het uiterlijk je bevalt, wat kan jou het dan schelen :?
 
Zag zulke uitlaten staan in een oude gids van Louis postorder onder de naam "Streetfighter".
Alleen waren die van aluminium, verder 100%hetzelfde (zelfde bandjes met popnagels aan begin en eind, zelfde ophangbeugel en eindstuk!)
Koste in Alu Fl 400,= (denk 3 jaar geleden)
Nou ja, Streetfighter is niks om je voor te schamen toch ?!

Veel plezier ervan
 
Fazerman/Jarno, heb inderdaad de pijp gevonde die jij bedoeld. Is inderdaad identiek alleen dan in carbon i.p.v. alu, maar in ieder geval heel erg bedankt!! :}

En jullie hebben gelijk, als de sound en de looks oke zijn en de prijs ook nog eens meevalt, boeit et verder niet wat et merk is!! })
 
Laatst bewerkt:
Fazerman/Jarno, heb inderdaad de pijp gevonde die jij bedoeld. Is inderdaad identiek alleen dan in carbon i.p.v. alu, maar in ieder geval heel erg bedankt!! :}

En jullie hebben gelijk, als de sound en de looks oke zijn en de prijs ook nog eens meevalt, boeit et verder nier wat et merk is!! })

Dus als ik het goed begrijp gaat dit topic helemaal nergens over?
 
Terug
Bovenaan Onderaan