Wie/welke motorzaken hebben ervaring met Gripone S4 TC systeem?

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
M'n 2008 R1 circuitfiets heeft een Gripone S4 TC systeem er op zitten. Vorige eigenaar gaf aan dat deze niet goed was ingesteld, achteraf bleek dat het niet een kwestie van instellen was, maar dat er ergens een storing in zit. Bij het rijden in de pitstraat begint de motor al in te houden, dus ergens in de registratie van de wielomwentelingen gaat iets mis.

Kent iemand toevallig een zaak of persoon die bekend is met deze systemen? Hij is destijds geïnstalleerd bij Ahnendorp, maar een ritje naar Duitsland heb ik er niet voor over. Het zou leuk zijn als het gemaakt kan worden, maar hij rijdt ook prima zonder dus wil er niet heel veel tijd of geld in stoppen :z
 
Ten Kate motoren heeft dacht ik ervaring met het systeem. De registratie van het aantallen omwentelingen en de omtrek van de band zijn ook simpel zelf te controleren. De omtrek van de band even nameten en checken op de computer of die goed ingesteld staat. En check even of het lampje op de sensor bij elke bout aangaat. Ik doe het nu even uit mijn hoofd maar in de handleiding staat het nader uitgelegd.

In het begin liep ik bij het installeren tegen een ander probleem aan en de leverancier heeft mij toen in contact gebracht met Gubellini himself die op afstand mij toen heeft verder geholpen.
 
Paragraaf 7.1 staat het uitgelegd, zie bijlage. Als je het contact aanzet, hoe blinkt de led indicator dan?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221011-160608_Office.jpg
    Screenshot_20221011-160608_Office.jpg
    113,3 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: MSW
Controleer vervolgens de instellingen in de software even. Ook deze heb ik bijgevoegd.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221011-160916_Office.jpg
    Screenshot_20221011-160916_Office.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 12
  • Leuk
Waarderingen: MSW
Terug
Bovenaan Onderaan