Wie werd er vandaag aangehouden bij doetichem (R1)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boersky40

MF'er
20 jan 2003
170
0
hengelo
Seinde nog met de lampen ,je maatje zag het en sloeg snel de een andere weg in,
denk dat jij de pineut was

Ging niet echt hard :)
Is je maatje wel goed weg gekomen?
 
Ik kom nogal eens in Doetinchem, vertel eens waar ze stonden te controleren? Misschien dat ze er vaker staan? Dank!
 
Ik kwam met de auto net van de rotonde bij velswijk richting d'çhem , werd ik ingehaald door 2 motorrijders ,een blauwe r1 met Akrapovic pijpen en een r6 ,ze trokken lekker rustig door O-) ,komt er plotseling en grijze golf ons voorbij met een rotvaart,dacht meteen foute boel voor de yámaha's,heb meteen naar de rijders zitten seinen met de lampen
de laatste rijders zag dat volgens mij en gooide zijn gas dicht en liet de golf erlangs en sloeg meteen links af
de r1 werd een paar honderd meter later aan de kant gezet

was benieuwd of die het rijbewijs nog had,zo niet is dat mooi lullig,ze reden niet echt veel te hard
weet ook niet hoelang de golf al achter hun aanzat
vandaar de vraag
 
Hmm als tie pech heeft en alsnog te hard gereden heeft krijgt tie de bekeuring alsnog gewoon op kenteken.....
 
Ik rij daar meer dan regelmatig, woon zelf vlak bij Doetinchem, maar zie nooit politie rijden. En ik de achterhoek rijdt ik eigenlijk nooit volgende de max snelheid. Maar ik neem aan dat je de weg bedoeld die bij het cbr uitkomt? Daar kan je wel fijn ongecompliceerd hard rijden 8-)

Zolang er dus geen politie achter je aan zit :+ , misschien dat ze nu meer controleren, vanwege al die omleidingen. Mensen hebben minder routes om in Doetinchem te komen (vanaf zelhem en halle bijv.) wat het voor de politie makkelijker maakt
 
was benieuwd of die het rijbewijs nog had,zo niet is dat mooi lullig,ze reden niet echt veel te hard
weet ook niet hoelang de golf al achter hun aanzat
vandaar de vraag
als ze niet echt veel te hard reden, is hij vast zijn rijbewijs niet kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan