Wie wil er nog een 2e hands motor kopen in 2004?

Motor kopen of....??

  • In 2004 bij dealer

    Stemmen: 12 13,0%
  • In 2004 bij particulier

    Stemmen: 13 14,1%
  • In 2005 bij dealer

    Stemmen: 11 12,0%
  • In 2005 bij particulier

    Stemmen: 14 15,2%
  • Heb al een motor.

    Stemmen: 42 45,7%

  • Totaal aantal stemmers
    92

Kixs

MF'er
17 jun 2003
149
0
't zuideen
Op het forum: gezocht en gevonden lijken toch veel motors
moeilijk te verkopen, zowel goedkope als de wat duurdere. Hoe komt dit nu?
Heeft niemand geld? Iedereen voorzien? Heeft de dealer voorkeur? Benzine te duur?
Vrouwtje niet mee eens? Zo zullen er nog wel een aantal zijn. :? :?
 
áls je er een wil hebben is het nú de tijd. Heb een week geleden een CBR 600 van 2003 (tweedehands bij de dealer) gekocht voor een erg nette prijs.
 
ik ben nog veel te blij met mijn huidige beestje maar die heb ik pas een half jaar.

Maar als ik een nieuwe zou kopen dan is het omstreeks deze tijd bij de dealer, nooit meer bij een particulier.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn 93 er gsxr1100 , heeft nu 25000 gelopen, en daar kun je nog steeds heel goed de maximum snelheid mee aan je laars lappen.
hoewel wij wonen gelukkig maar 5 km van de grens, dus welke maximum snelheid
OCh sind wir schon in Holland her polizist, haben sie dan ein kilo mahriuana fur mich hahahhahahahahahahahahah uhhhhhhh hahahahahahahahah
 
Ik moet gewoon wachten tot 2005 voordat ik de stap waag. Geld moet ook meewerken, en lenen voor een motorfiets doe ik gewoon niet!

Nog een rede dat ik wacht tot 2005: De Derbi 659 Mulhacén. Ik weet wat ik van een gixxer 750 moet verwachten. Maar nog niet wat ik van de Derbi moet verwachten omdat hij stomweg nog niet uit is.
 
Ik moet gewoon wachten tot 2005 voordat ik de stap waag. Geld moet ook meewerken, en lenen voor een motorfiets doe ik gewoon niet!

Nog een rede dat ik wacht tot 2005: De Derbi 659 Mulhacén. Ik weet wat ik van een gixxer 750 moet verwachten. Maar nog niet wat ik van de Derbi moet verwachten omdat hij stomweg nog niet uit is.

Gevolg is dat je de hoofdprijs betaalt. Voor het geld kun je beter nú een modelletje 2004 kopen of een tweedehands die al een hele tijd in de showroom staat (tijdje loeren en toeslaan) })
 
ik koop NOOIT (meer) bij een Nederlandse dealer...
die "meerprijs" van tot wel 2500,- euro is de prijs die ik mijn zak stop als ik eentje in het buitenland haal...
is er wat mis, nou, dan kan ik voor 2500,- heel wat reparaties zelf uitvoeren hoor.
 
Ik hoop over een paar weken mijn A tje te halen, dus dit jaar zal er nog wel een fiets komen. Alleen weet ik nog niet welke dus ik ga maar es ff bij de dealers rond kijken.

Dus 2004, bij dealer gestemd
 
Ik houd hem zeker nog een jaartje.
Motor is nieuw gekocht en nu bijna drie jaar oud.
Over een paar jaar maar weer een nieuwe, zo blijft het enigszins betaalbaar.
Bovendien nog geen goede opvolger voor mijn motor gevonden :+
Ze maken deze Fazer helaas niet meer.

Bovendien denk ik dat bijna niemand nog geld heeft voor ff een motor te kopen.
Daarnaast is de 2e hands markt in NL zeker bij de dealer veel te duur.
 
weet iemand eigenlijk wat er met http://www.motoroccasions.nl (www.motoroccasions.nl) aan de hand is? daar kon je altijd wel leuk een beetje rondneuzen. maar dat is al een paar weken off-line. zijn ze d'r mee gekapt?
 
Ik ga 15 november mijn A pas halen, maar dan ga ik ook meteen een motor kopen. Ik weet alleen nog niet of het particulier of dealer wordt.
 
K*T euro!

Ik wil de gulden terug!!!

:^

Ik ben nu sinds een half jaartje weer aan het rijden (brikken), ondertussen beetje sparen, komt er eind volgend jaar eentje bij. Eerst stalling regelen. Huidige brik inruilen lijkt me geen optie. Hij is over een jaartje belastingvrij en kwa inruil krijg ik er waarschijnlijk geen rochel meer voor :(
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben nu 2 motoren voor Tuupke een aprilia rsv uit 2001 mat zwart.En een pekelfiets gsx 750 es uit 88 die staat te koop.heb je intresse moet je ff mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan