Wie wil er vandaag geflitst worden in Rotterdam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcules

MF veteraan
18 sep 2005
2.015
0
Rotterdam
Als u vandaag een actiefoto wilt van uw motor met u erop, is vandaag uw uitgelezen kans!

Op diverse plaatsen staan de staatsfotografen, wees niet boos op ze, zij doen ook slechts hun werk.

Boompjes, net voorbij de Erasmusbrug (centrum)
En verderop op de Maasboulevard
beide flitsauto's, een ouwe Nissan Maxima en een ouwe Mondeo station, beide bemand met slapende ambtenaren, maar waakzame apparatuur!

Tevens op de Burg. van Walsumweg (centrum), een paar blauwpetten met een lasergun, verstopt in een tramhalte.

En dit is slechts wat ik net onderweg gezien heb (maar zij mij niet :9 ) , dus grote kans dat er vandaag nog meer flitspunten zijn!

U is gewaarschuwd.
 
Doen slechts hun werk????? Ze kunnen er ook voor kiezen ander werk te doen dat stelletje klootzakken. Ik zal vandaag eens langsrijden met de motor in de toerenbegrenzer (open ingekorte dempert voor wedstrijden en shows :+ ). Zullen ze vast wakker van schrikken :+
 
Doen slechts hun werk????? Ze kunnen er ook voor kiezen ander werk te doen dat stelletje klootzakken. Ik zal vandaag eens langsrijden met de motor in de toerenbegrenzer (open ingekorte dempert voor wedstrijden en shows :+ ). Zullen ze vast wakker van schrikken :+


Als ze toch slapen, kruip dan ff voor die kar en maak die flitser ff onklaar!
 
Doen slechts hun werk????? Ze kunnen er ook voor kiezen ander werk te doen dat stelletje klootzakken.

Die term had ik gebruikt om geen gezeik hier over me heen te krijgen. Maar bedankt voor de correctie en bedankt dat jij het gezeik nu op je neemt
:+
 
stafford pleur je stille pijp erop we gaan oefenen.. fuck die flitserboys man, wtf de burgemeester van Walsumweg?
 
Vandaag heb ik er nog eentje gespot op de A29, richting Rotterdam. Ik had haast, zat in het koekblik (sorry, moest in pak naar klant) en reed met 150 richting flitser. Mijn Tomtom waarschuwde dat daar weleens een mobiele flitser zou kunnen staan (ik was zelf ook al alert) en remde keurig voor de flitser af.

Ze staan dus onder een viaduct. Men is gewaarschuwd.
 
stafford pleur je stille pijp erop we gaan oefenen.. fuck die flitserboys man, wtf de burgemeester van Walsumweg?


Burgemeester van Walsumweg? Zijn ze daar niet bezig met een controle op het voorrang geven aan voetgangers op de voetgangersoversteekplaats, of was dat alleen gisteren?

Dit allemaal omdat er een tijdje geleden iemand is aangereden op oversteek in Capelle ad Ijssel en het niet na kan vertellen. Het bedrag dat ze binnenhalen met de collecte is uiteraard niet het hoofddoel.
 
Ook stond er een flitser op de A29 richting R'dam bij Numansdorp achter het viaduct.
 
Burgemeester van Walsumweg? Zijn ze daar niet bezig met een controle op het voorrang geven aan voetgangers op de voetgangersoversteekplaats, of was dat alleen gisteren?

Dit allemaal omdat er een tijdje geleden iemand is aangereden op oversteek in Capelle ad Ijssel en het niet na kan vertellen. Het bedrag dat ze binnenhalen met de collecte is uiteraard niet het hoofddoel.

Was inderdaad gisteren op tv rijnmond, weet niet of het daat was overigens.

Maarre zo te horen zijn ze flink aan het controleren vandaag en ik ben vandaag wezen lessen. Ondere andere richting centrum en niet extreem hard gereden of zo, maar door gereden zoals ze het op het examen willen zien O-)
 
Burgemeester van Walsumweg? Zijn ze daar niet bezig met een controle op het voorrang geven aan voetgangers op de voetgangersoversteekplaats, of was dat alleen gisteren?

Dit allemaal omdat er een tijdje geleden iemand is aangereden op oversteek in Capelle ad Ijssel en het niet na kan vertellen. Het bedrag dat ze binnenhalen met de collecte is uiteraard niet het hoofddoel.

Er staan (stonden?) vanochtend 2 flitsauto's na elkaar op dezelfde weg. Dan is collecteren wél het hoofddoel lijkt me. Ik vind het, uiteraard, vreselijk dat er iemand in Cappelle is doodgereden, maar laat je nou niet wijsmaken dat de pliezie iets aan de verkeersveiligheid doet!
 
Er staan (stonden?) vanochtend 2 flitsauto's na elkaar op dezelfde weg. Dan is collecteren wél het hoofddoel lijkt me. Ik vind het, uiteraard, vreselijk dat er iemand in Cappelle is doodgereden, maar laat je nou niet wijsmaken dat de pliezie iets aan de verkeersveiligheid doet!

zag vandaag anders wel genoeg juten op de weg :r
 
Als politieagent is het toch ook echt gewoon je werk? Of zie ik dat fout?? Net zoals dat een metselaar weleens met stenen moet sjouwen heeft een agent ook zo zijn mindere taakjes die toch moeten gebeuren. Ik vind het immoreel om zo over iemands anders beroep te spreken.
 
Dat is allemaal niet nieuw hoor, kom iedere dag over de Maasboulevard en zeker 3x per week staat er wel ergens een flitser opgesteld. Collecteren oden ze daar al een jaar of vier en blijkbaar zijn wij 8-) zo stom om daar maar te hard te blijven rijden.
Vooral de auto's op het trottoir bij Tropicana en net na het Havenziekenhuis zie je al van verre. Als je dan nog te hard rijdt?
Op de Boompjes is listiger omdat ze daar tussen het andere geparkeerde volk staan. Overigens bij het Maasgebouw staan ze ook vaak op de stoep. Zie je al vanaf de Willemsbrug.
Het is een verschrikkelijke baan want de meste liggen te pitten achter het sturr van de auto :Z

groeten
BlackFlash (die daar al drie jaar rijdt zonder te zijn geflitst)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan