Wie wil komen stuntrijden voor een vergoeding?

k0enii

MF'er
28 aug 2006
211
0
Roosendaal
Hey!

Ik heb een vraagje! Ik lees nu al enige tijd dit forum en zie regelmatig mensen op crossers en streetfighters stunten. Nu moeten we voor school een dag voor je medemens organiseren en dat zou dan een "motor"-dag moeten worden. We zouden echter ook graag een stuntrijder op de motor willen hebben voor een demo. Dit hoeft natuurlijk niet voor niets!! :]

Ik hoop dat er iemand is die zich geroepen voelt binnekort in Roosendaal zijn kunsten te komen vertonen!!

..verdere info volgt..
 
Hoi koenii, stuur me even een mailtje, met je telefoonnr erin. Rwp stuntriding voelt zich als geroepen om te komen stunten :Y

Kijk ook eens op www.rwpstuntriding.tk en klik de link van lenuzz eens aan.

Groeten, Big Vin, RWP stuntriding
rwpstuntriding@hotmail.com
 
Hey!

Ik heb een vraagje! Ik lees nu al enige tijd dit forum en zie regelmatig mensen op crossers en streetfighters stunten. Nu moeten we voor school een dag voor je medemens organiseren en dat zou dan een "motor"-dag moeten worden. We zouden echter ook graag een stuntrijder op de motor willen hebben voor een demo. Dit hoeft natuurlijk niet voor niets!! :]

Ik hoop dat er iemand is die zich geroepen voelt binnekort in Roosendaal zijn kunsten te komen vertonen!!

..verdere info volgt..


Voor een kleine vergoeding kom ik je brommer/motor wel plat rijden hoor!

:Y
 
Als jij de motor levert wil ik mijn schoonmoeder er wel op planten. Stuntwerk gegarandeerd.
 
hallo, hoeveel rijders wil je? ik rijd dus in RWP..
we kunnen met max 4 man komen!

zooi0607uf.jpg
 
Hoeveel mensen er van jullie moeten komen, hangt af van jullie prijs p/p!! Iig bedankt voor de snelle reacties! Waarschijnlijk is de ondergrond gewoon asfalt(een groot parkeerterrein)! Hoe rekenen jullie je prijzen? Kunnen jullie trouwens ook andere acts, zoals racekarts e.d regelen? Groetjes
 
geen racekarts, wel saxofoonspelen _O- :Y pp doen we in jouw geval niet aan. mail me maar met je budget op rwpstuntriding@hotmail.com en wij maken er een leuke show van :Y
 
heb je een heel legioen nodig dan? wij komen er wel uit hoor!tenzij je een onmogelijke datum hebt waar op geen van onze 4 rijders kan _O-
 
Goedendag iedereen,

Koen en Ik wil dus dit samen gaan organiseren }) .
Wat dus de bedoeling uiteindelijk word is om de mense die er komen de heel de dag te vermaken, dus dmv stunts, burne, donuts whatever zolang het niet eentonig word ;-).
En als het mogelijk is misschien ook nog een meeting organiseren, en daarbij de bijhoorden prijzen voor, hardste geluid, mooiste donut, meeste rubber of iets in die richting ;-)

Greatz,
Maico
 
ook wil het lokale kartcentrum een baan komen bouwen en een outdoor kartbaan maken voor 1 dag! Tevens willen we een rallyauto e.d. laten komen!

Verder nog iemand ideeën? Trouwens iemand al zin om te komen? Datum is helaas nog niet bekend! :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Goedendag iedereen,

Koen en Ik wil dus dit samen gaan organiseren }) .
Wat dus de bedoeling uiteindelijk word is om de mense die er komen de heel de dag te vermaken, dus dmv stunts, burne, donuts whatever zolang het niet eentonig word ;-).
En als het mogelijk is misschien ook nog een meeting organiseren, en daarbij de bijhoorden prijzen voor, hardste geluid, mooiste donut, meeste rubber of iets in die richting ;-)

Greatz,
Maico


Burnen kost banden, banden kosten geld dus euhm... loop je niet te hard van stapel? :P
 
Nou.. het idee is dus zo gekomen! De gemeente roosendaal geeft ieder jaar subsidie aan mensen die iets organiseren voor de medemens. Dit bedrag loopt op naarmate het idee beter wordt.. dus op die manier veel $$.. 8-) :]
 
Ach je blijft altijd mensen houden die jaloers zijn, dat het ons idee is en niet dat van hen *D

Idd ... jullie hebben idd zo'n orgineel idee !! burnende auto's en motoren, stunters ... gvd dat nooit eerder iemand daar op gekomen is joh !!!

Gemeente onvangt jullie vast met open armen bij de vergunning aanvraag :+
 
op zich hé







denk ik niet dat dit gaat lukken
je hoeft me niet te bedanken voor mijn aandeel in dit topic *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan