Wie wil mij helpen met Racing-Undeground?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baasm

MF veteraan
20 feb 2009
8.357
0
Ik ben een motor race fan en wil me graag aanmelden op Racing-Underground. Nou heb je hiervoor een invitation code nodig.

Ik weet het, het is een beetje overdreven om hier een topic over te starten maar in andere topics werd mijn vraag totaal genegeerd. Wie wil mij helpen?? Please.

Ik heb nog mooie race beelden en kan ik die daar ook up-loaden?

Iemands hulp zal ik op prijs stellen. :W
 
Ik had je graag geholpen, was al bezig met inloggen. Maar het blijkt mijn username bestaat niet meer :p Ben al lang niet meer bij racing-underground geweest dus daar lig het waarschijnlijk aan...

Haalde er eerst allerlei fotosets vanaf van de WSBK en MotoGP, zaten altijd prachtige fotos tussen. Ook mooi materiaal om posters van te laten drukken!
 
Haalde er eerst allerlei fotosets vanaf van de WSBK en MotoGP, zaten altijd prachtige fotos tussen. Ook mooi materiaal om posters van te laten drukken!
Staan er sinds dit jaar niet meer op. '( Laatste sets die ik daar van heb zijn van 2008.
 
Staan er sinds dit jaar niet meer op. '( Laatste sets die ik daar van heb zijn van 2008.
Heb van de week nog een hele set foto's gedownload van Misano 2009... Weet je zeker dat je goed kijkt? Categories > Photos > Motorsport...?
 
By the way, voor de snelle en gelukkige forum browser, hier is één van de twee RU invites die ik uit mag delen. Wist nooit waar ik die invites vinden kon, heb nu maar eens even gekeken. First come first serve, omdat ik het iedereen evengoed gun:

bd5vtu3ptetcm49emyZ2

Baasm, omdat je wanhopig genoeg bent er een topic voor te openen, mail mij en je krijgt de tweede invite die ik nog heb. ;)

-edit-
nm, heb jou al gemaild op het adres in je profiel.
 
Laatst bewerkt:
iemand nog een invite over?

@twonha. je invite is al gebruikt. heb het net geprobeerd, maar niet gelukt.
Dan was iemand je voor, denk ik!

(Misschien dat diegene dat even wilt melden, of even dankjewel wilt zeggen zodat anderen de moeite niet meer hoeven doen..?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan