Wie wil morgen 4-3-07 ff mee gummen

Mikethebike

Die hard MF'er
5 sep 2003
316
0
Jistrum
Hoi,

Wie wil er morgen zondag dus, even een blokje om? Het schijnt net als vandaag mooi weer te worden. Geen regen dus mooi motorweer. Als er gegadigden zijn hoor ik het wel.

Groeten
Geert :]
 
Hoi,

Wie wil er morgen zondag dus, even een blokje om? Het schijnt net als vandaag mooi weer te worden. Geen regen dus mooi motorweer. Als er gegadigden zijn hoor ik het wel.

Groeten
Geert :]


Ik weet hoe het vandaag bij jou was maar het was hier grijs en nat/regen en dus te koud Niet bepaald mooi weer om een stukje te gaan sturen....
 
Laatst bewerkt:
Morgen is 04-03-07 ;)

Vanmiddag was weer wel ok, hopelijk morgen ook :Y
 
Hier in friesland was het mooi weer, beetje fris maar wel lekker veelal droge wegen. Morgen weinig controles hopelijk . . . :(
 
'Wie wil morgen 3-3-07 ff mee gummen' > 'Wie wil morgen 4-3-07 ff mee gummen'
 
Ik heb vandaag mijn eerste kilometers gereden, alleen binnendoorweggetjes gedaan. :] En het was kkkkkoud kan ik je verkkkklappen! -O-
 
Ik hou hem hier nog een week of 4 binnen.

Iig hij staat mooi aan het levenselixer en wachten op betere tijden:

Kan zo mee de weg omdat ik geen winterstop heb, maar 't is me te koud om lekker te kunnen rijden. Overigens zou het me niet verbazen dat ze zout gaan strooien gezien de temperatuur vannacht van 1 graad..............


full
 
Laatst bewerkt:
tsja weinig animo hier, allemaal van die koudkleumen :P

Nouja, ik vermaak me alleen ook opperbest.

Ik ga nu naar huis daar heb ik geen internet, internet kost alleen maar geld, daar koop ik liever achterbanden en benzine en bekeuringen voor . :p
De mazzels
 
Limburg-Friesland is me net iets te ver voor een zondag :+ (is maar 305 km maal 2 + rondje daar à 100km = 710 km :X )
 
'T is dat ie al weg is, maar anders had ik wel ff mee gewild!
cb500 vs zx12 :X :9

Ach misschien kom ik je nog wel tegen dan!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan