Wie wil verder met een Squire ST2?

GeeJeeV2

Rookie
5 jul 2009
25
0
Amersfoort
In een enthousiaste en optimistische bui heb ik enkele jaren geleden een losse Squire zijspanbak gekocht met het heroische idee om die aan een mooie klassieke motor te gaan (laten) bouwen. Daar is niks van gekomen, onder meer omdat ik vlak daarna een mooie Guzzi-combinatie aanschafte. Squire staat sindsdien op de zolder van mijn garage. Nu wordt het tijd voor een opruiming: wie kan ik er blij mee maken? Er staat ook een adv in te-koop categorie. Het is een zwarte, helemaal heel en gaaf, lage instap, klabstoeltje voor de bagageruimte. Als extra is er een rvs rekje op de bagageruimte. Vrpr is 1.000 euro.
 
Misschien verduidelijkt een foto in dit geval nog al wat ;) Laat maar zien.

JFJ
 
OK, heb even wat foto's naar boven gehaald

full
 
Ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat de '2' in ST2, voor twee-persoons zou staan.
:P


Succes met de verkoop
 
Lijkt me een redelijke prijs voor een bak in een behoorlijke staat.
Nu nog een flinke jaren '70 motor om er aan te hangen.
 
Het zijspan is zeker passend te maken aan een K75, ik heb althans foto's gezien van een K100 met een soortgelijke bak. Let wel: er zitten schoorstangen aan het zijspan, voor een bevestiging aan een motor moeten passende stukken worden gemaakt (al of niet met hulpframe en verstevigingsbuizen). Bevestiging met ty-raps van Dropje73 kan ook.... voor een leuke fotoshoot! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan