Wie wil zijn mini-bike demonstreren aan BSO-kids?

barbara

Die hard MF'er
18 nov 2002
362
0
breda noord-brabant
Ik ben werkzaam als leidster op de Buitenschoolse Opvang in de buurt van Breda, en ben voor de laatste zomervakantieweek (7 t/m 11 augustus) op zoek naar "iets" met minibikes voor de kids van 4-12 jaar.
Het is dan namelijk "motorweek", en het leek me leuk als er iemand met een minibike deze wil komen laten zien, iets erover wil uitleggen (misschien zelfs een kleine demo op het schoolplein, als dit mag van Oom Agent).

Ik realiseer me wel dat het tijdstip (doordeweekse dag tussen 10 en 16 uur) niet echt praktisch is, maar misschien is er nog iemand met vrije tijd teveel die dan wel even langs wil komen?
 
Leuk idee, maar krijg je geen last met de buurt/politie om die minibikes, of wordt het schoolplein niet gezien als openbaar(waar die mini-bikes niet bereden mogen worden) :?

Wil de feestvreugde niet indammen hoor, maar ik zeg het maar effe :)
[edit]
dat gaf je zelf al aan |(
[/edit]

Wel een leuk plan :} :}
 
Sorry het is mijn een beetje te ver anders zou ik samen met Muk ( ook een MF'er ) wel wat demonstreren , sorry :)
 
voor 150 euro vooraf betaald doe ik het (dan kan ik nml eerst nog even een mini bike gaan kopen) :+

maar wel een leuk idee
 
Das dan ook geregeld :9
eVo & MuK de redders van de vakantieweek :+
Neem ff camera mee voor actie foto's ;)
 
Hmm , ja maar wij zijn 2 arme jongetjes van 16 en 17 , maar mischien valt er iets te regelen , we houden iig even contact :) , Zou wel leuk zijn voor de kinderen om ook te weten hoe of wat
 
Hmm , ja maar wij zijn 2 arme jongetjes van 16 en 17 , maar mischien valt er iets te regelen , we houden iig even contact :) , Zou wel leuk zijn voor de kinderen om ook te weten hoe of wat
Arm?? :X Dat hoor ik de jeugd de laatste tijd veel zeggen als ze bij me om geld schooieren!
Ma wel met een nieuwe bmx en scooter en i-pod en mini-bike lopen!! :+
Werken zullen ze! :9 ;) :P
 
Kijk wij komme uit het Westland , wij zijn opgegroeit dat wij zelf motte werken voor ons geld dus dat zit wel goed :) , maar het vervoer is dus een probleem , zal eerdaags even met me pa erover hebben :)
 
Thanks, had al wel op pitbike.nl o.i.d. gepost, zal nog even kijken op ik op dat minibikeforum ook kan posten...Ik blijf dit topic nog even volgen!
Overigens is het een weekje eerder; 31-7 t/m 4-8...(sorry)

Ad van Gils (zijspanmotoren) komt dan ook een zijspannetje showen!
 
je moet zorgen dat je een echte racer krijgt, niet zo'n 150 euro door de straat heen rijd retard..

//die dus wat kunnen vertellen over de racerij enzo.. lijkt me wel wat interesanter..
 
Laatst bewerkt:
Heb helaas een tijdje geleden m'n minibike verkocht, anders had ik zeker wel langs willen komen om die kinderen een plezier te doen. :)

Leuk initiatief in ieder geval! :}
 
je moet zorgen dat je een echte racer krijgt, niet zo'n 150 euro door de straat heen rijd retard..

//die dus wat kunnen vertellen over de racerij enzo.. lijkt me wel wat interesanter..

ik heb geen 150 euro kostende chinees ;) maar een GRC met Polini blok 8-)

full


rijd wel leuk :9

*MuK

ps: aan de TS, heb je ook msn? wil je me dan toevoegen -> mail staat in mn profiel
 
Terug
Bovenaan Onderaan