Wie wint in Assen

Ik vind dat misselijke kereltje een enorme aansteller. :r :r :r Vind dat hij compleet het professionele van een topcoureur mist. :+ :+ Clowns :+ :+ horen in een circus thuis, en niet in een GP :r :r
Het is alsof je Biaggi aan het kwoten bent...
Zie je niet hoe zuur je bent?

Ik vind het toch wel hilarisch dat jij iets over de professionaliteit van Rossi durft aan te merken... Die gozer rijdt iedereen los!.... en dat kun je niet als je geen professionele instelling hebt, want op dat nivo zul je goed moeten kunnen communiceren met je hele ploeg... In je eentje red je het niet....

En ik denk niet dat Doohan onprofessioneel gedrag tollereert...

Dat ie ernaast een pias is is te danken aan zijn ontspannen karakter... (hoewel ik ook altijd wat zenuwachtig wordt van zijn getrek en gepiel, maar dat doet ie in die paar sekonden voor de start echt niet voor de show...)

Biaggi is een nurkse onbeschofte zak met nauwelijks ontwikkelde sociale vaardigheden...
Goed is te zien hoe geforceerd ie ontspannen doet in de commercials en andere "spontane" situaties...
 
Het is alsof je Biaggi aan het kwoten bent...
Zie je niet hoe zuur je bent?

Ik vind het toch wel hilarisch dat jij iets over de professionaliteit van Rossi durft aan te merken... Die gozer rijdt iedereen los!.... en dat kun je niet als je geen professionele instelling hebt, want op dat nivo zul je goed moeten kunnen communiceren met je hele ploeg... In je eentje red je het niet....

En ik denk niet dat Doohan onprofessioneel gedrag tollereert...

Dat ie ernaast een pias is is te danken aan zijn ontspannen karakter... (hoewel ik ook altijd wat zenuwachtig wordt van zijn getrek en gepiel, maar dat doet ie in die paar sekonden voor de start echt niet voor de show...)

Biaggi is een nurkse onbeschofte zak met nauwelijks ontwikkelde sociale vaardigheden...
Goed is te zien hoe geforceerd ie ontspannen doet in de commercials en andere "spontane" situaties...

I couldn't agree more :}
 
Op maandag 17 juni 2002 12:05 schreef GuZ het volgende:Biaggi is een nurkse onbeschofte zak met nauwelijks ontwikkelde sociale vaardigheden...
Goed is te zien hoe geforceerd ie ontspannen doet in de commercials en andere "spontane" situaties...

Mmm, commercials noem ik nu niet echt spontaan, dus om daar iemand ze sociale vaardigheden aan te toetsen :/

Verder heb'k trouwens een hekel aan die ECHT goeie mensen, die zijn leuk voor even, maar na 2 seizoenen ben je het alweer beu. Moet spannend blijven zulke races, anders krijg je net hetzelfde als de F1.
 
Het is alsof je Biaggi aan het kwoten bent...
Zie je niet hoe zuur je bent?

Ik vind het toch wel hilarisch dat jij iets over de professionaliteit van Rossi durft aan te merken... Die gozer rijdt iedereen los!.... en dat kun je niet als je geen professionele instelling hebt, want op dat nivo zul je goed moeten kunnen communiceren met je hele ploeg... In je eentje red je het niet....

En ik denk niet dat Doohan onprofessioneel gedrag tollereert...

Dat ie ernaast een pias is is te danken aan zijn ontspannen karakter... (hoewel ik ook altijd wat zenuwachtig wordt van zijn getrek en gepiel, maar dat doet ie in die paar sekonden voor de start echt niet voor de show...)

Biaggi is een nurkse onbeschofte zak met nauwelijks ontwikkelde sociale vaardigheden...
Goed is te zien hoe geforceerd ie ontspannen doet in de commercials en andere "spontane" situaties...

Ik kan het smilietje met het bordje even niet vinden :) Maar ik ben het bijna helemaal met je eens.

Biaggi vind ik dus steeds toffer worden. Eerst vond ik het een enge klootzak. Maar steeds meer waardering krijgt hij. Ook omdat hij gewoon die klootzak blijft.

Zich niet aanpassen voor een ander :)

Jammer alleen dat zijn team maat Checa sneller is }) Was trouwens een mooi stukje stuurwerk van deze Spanjaard. :}
 
Sinds de invoering van de 4-takten is de MOTOGP zeer saai en voorspelbaar geworden. Het is Honda wat de klok slaat. |(

Vraag me af als Rossi op de "trage" Suzuki 4-takt zou rijden, of ie dan ook nog wereldkampioen zou worden.

Ben trouwens zelf zwaar in dublo of ik nog wel naar Assen ga dit jaar. De trainingen zijn waarschijnlijk nog wel mooi, maar de wedstrijd wordt toch weer een rijdende optocht met Honda als winnaar. :r :r :r :r

Trouwens, diegene die nog steeds denkt dat Jurgen in de top-10 rijdt dit jaar (laat staan een wedstrijd winnen hihihihihi)heeft wel erg veel fantasie
 
Valentino gaat winnen, en ik ben erbij ;)
Ik ben al Rossi-fan vanaf het eerste jaar in de 125 cc, en die jongen is geen spat veranderd.
Biaggi is een zielig ventje die nu Rossi in dezelfde klasse rijdt niet meer kan winnen.
Laat hij dan naar de Superbikes gaan en daar laten zien dat het alleen maar door het betere materiaal van Rossi komt dat hij geen deuk in een pakje boter kan rijden :j
 
Op maandag 17 juni 2002 12:41 schreef poohbeer het volgende:Mmm, commercials noem ik nu niet echt spontaan, dus om daar iemand ze sociale vaardigheden aan te toetsen :/
ik onderschrijf deze conclussie ook niet... je zit mijn zinnen te verhaspelen
Verder heb'k trouwens een hekel aan die ECHT goeie mensen, die zijn leuk voor even, maar na 2 seizoenen ben je het alweer beu. Moet spannend blijven zulke races, anders krijg je net hetzelfde als de F1.
dás waar.... tis altijd vervelend dat 1 team/persoon ver boven de rest uitsteekt en het spelletje saai maakt....

maar wie wil je dat aanrekenen?.... die ene of de rest?
 
Verder heb'k trouwens een hekel aan die ECHT goeie mensen, die zijn leuk voor even, maar na 2 seizoenen ben je het alweer beu. Moet spannend blijven zulke races, anders krijg je net hetzelfde als de F1.

Jah, daar heb je wel gelijk in. Maar welk team doet er dan die goede mensen weg om het voor ons spannend te maken? Nee, niemand dus.

Maar ik wil Rossi wel eens op de Soes zien of die Shoemacher in een ARROWS.
 
Op maandag 17 juni 2002 13:11 schreef The Saint het volgende:Jammer alleen dat zijn team maat Checa sneller is }) Was trouwens een mooi stukje stuurwerk van deze Spanjaard. :}
Nu maar hopen dat vóór Assen Yamaha die extra PKtjes vindt, misschien dat we dan tenminste nog wat spektakel zien.
Zo is er niet veel aan in de Gp, itt 125 en 250 cc.
 
Ik vond Rossi vroeger enorm leuk, vooral idd die keren dat hij zich terug liet vallen en dan toch enorm veel harder ging rijden.
Ik vind het wel strontsaai dat elke race zo'n beetje dezelfde weet te winnen. Dat vind ik echt niet leuk. Dat dat nou Rossi is, daar kan hij ook niks aan doen.
Ik ben overigens een enorme Max-fan. Als we het dan toch hebben over vroeger: die keer dat Max Waldmann (die toen op een enorm slechte Honda reed) de pole heeft bezorgt door op Waldmann te wachten zodat die in zijn slipstream mee kon komen was echt gaaf. Het jaar daarvoor was het nl altijd Waldmann en Biaggi die tegen elkaar moesten knokken, en daar enorm veel lol aan beleeften. Ik heb toen ook nooit dat gedrag van Max gezien wat hij nu toont richting Rossi. Jammer alleen dat hij niet op een viertakt echt goed uit de voeten kan, maar ik gun het Checa ook wel.
Waldmann komt trouwens op Assen rijden (ben vergeten welk team), dat is ook cool. Toen we vorig jaar op de Sachsenring waren heb ik 2 spandoeken gezien voor Waldmann (die reed dus niet mee). Een met 'Waldimann du Fehlst'. (Waldmann je wordt gemist) en nog een met dezelfde strekking. Dat was wel echt cool vond ik.

Hoopvolle lijst:
125: Pedrosa
250: Stoner
500: Biaggi, Jurgen op een plaats bij de eerste 5.

Reeele lijst:
125: Poggiali
250: Melandri (die wint wel vaker in assen..)
500: (Of motogp, hoe je het ook wilt noemen.) Rossi, Jurgen niet bij de eerste 10.
 
De Honda is duidelijk de beste fiets,denk nu echt niet dat ukawa zijn prestaties te danken heeft aan zijn talent.De Honda is de beste fiets en daarbij hebben zij het geluk dat zij een uitzonderlijk talent(rossi) onder contract hebben....dus de winnende combinatie.
Wat betreft ukawa....zou hij beter zijn dan biaggi.....nou?...ech niet,de yamaha m1 is er nog niet..helaas :(
 
Even een vraagje voor de huidige Biaggi fans, waarom dan, er is echt niets aan die gozer, wat laat die zien dan.

En Ukawa die niet kan rijden, ja nog effe, hij kan Rossi bij houden, en dat kan je echt niet op een goede motor zonder zelf te kunnen rijden.

Maar een beetje meer spanning mag wel ja.

Trouwens, zondag op Zolder riepen die eikels de uitslag om |( , leuk joh, wist ook wel dat Rossi ging winnen, maar toch had ik het liever thuis zelf gezien op de video.
 
Ik ben alleen een beetje Biaggi fan omdat ie vorig jaar de enige was die het Rossi af en toe een beetje moeilijk wist te maken. Dat ze nu en dan zo'n ruzie lopen te maken naast de baan ligt volgens mij aan het feit dat het allebei patsertjes zijn, al is Rossi daar wat handiger in. En dat dit soort dingen altijd zo opgeblazen worden.

En ik ben het wel eens met degene die hierboven al zei dat Ukawa Rossi al bijna bij kan houden terwijl dat zelf toch ook niet zo'n uitzonderlijke coureur is, en mannen als Checa, Barros, Biaggi en Capirossi op gelijkwaardig materiaal ook elke race een kans zouden maken en voor een spannend kampioenschap zouden zorgen. Maar helaas, Honda heeft met al hun centen weer veel te veel overmacht '( .

En ik blijf denken dat Jurgen best goed is en dat ie als ie de derde Repsol Honda reed ook bijna elke race op de tweede of derde plek van het podium zou staan. Maar dat ie dit jaar in Assen de top-10 niet haalt '( .
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 17 juni 2002 14:46 schreef The Saint het volgende:Maar ik wil Rossi wel eens op de Soes zien of die Shoemacher in een ARROWS.

Dan zul je zien dat zij het beter doen met zulk materiaal dan de anderen. Rossi is naar mijn mening het grootste talent wat er op dit moment rond rijd in de Gp. Voor Schumacher geld al precies het zelfde. Dat ze zo presteren heeft echt niet alleen met het materiaal te maken, maar ook met feit dat ze zich beter en sneller aanpassen, aan het materiaal dat ze ter beschikking hebben, dan dat anderen dat doen.

In ieder geval zal Rossi onderuit moeten gaan wil hij de wedstrijd niet winnen. (van mij mag ie in ieder geval winnen)
 
Het hele geemmer tussen Rossi en Max is iets dat is ontstaan in de italiaanse pers, en helaas een heel vervelende staart heeft gekregen. Persoonlijk vindt ik allebei uitzonderlijk goede coureurs, alleen heeft Max een strategische fout gemaakt om de Honda in te ruilen voor de Yamaha. Hij deed dat destijds omdat hij geen 2e man achter Mick Doohan wilde blijven. Ironie is dat dat jaar Doohan crashte op Jerez en Criville kampioen werd.

Vergeet niet dat Max in zijn debuutrace 500cc wel won, iets dat Rossi niet is gelukt.

En Max is 4 (of was het nou 5?)x kampioen geweest in de 250cc, en wist dit zowel met de oppermachtige Aprilia als de zwakke Honda te doen. Rossi is alleen maar kampioen geworden op de "kampioensmotoren".

Als Rossi zich onsterfelijk zou willen maken, dan zou hij volgend jaar de Honda moeten inruilen voor de Suzuki, en daar kampioen mee worden. In dat geval zou hij in ieder gevan in mijn aanzien stijgen.

Wat Ukawa betreft trouwens, daar zie ik geen winnaar in. Hij kan misschien aardig rijden, maar zal nooit een wedstrijd naar zich toe trekken. Hij kan alleen maar winnen als een ander in de fout gaat (zoals Rossi dus in z-afrika, of enkele jaren geleden ook Rossi vs Ukawa in de 250cc in frankrijk)

En Jurgen, zelfs met de 5-cilinder zou ie geen podiumplaats kunnen rijden.
 
Winnen = combinatie van foutloos rijden en de nodige lef als het nodig is, eerder niet (geen onnodige risco;s nemen) en natuurlijk het geluk dat het materiaal niet stuk gaat.....

Simpel voorbeeld in de F1; Jacques Villeneuve wint in Amerika alles, wordt meteen F1 wereldkampioen en toen? Stapte ie over van Williams naar een ander (minder) team; we horen niets meer van Jacques.

Neem Cappirossi, een van de betere rijders van enkele jaren geleden. Nooit echt doorgebroken want nooit echt snel spul gehad. Zo zal het Jurgen ook vergaan als ie niets beters krijgt. Tegen topmateriaal (dat heel blijft en dat snel is), valt NIET te rijden, al ben je nog zo goed. Want vergis je niet in de capaciteiten van de heren coureurs, ze zijn allemaal heel erg goed. Maar er zijn er nu eenmaal een paar bij die net even beter materiaal hebben, waardoor snel rijden net even iets gemakkelijker gaat dan met minder materiaal. Zo zal het altijd blijven, of je moet zoals in de R6 cup, alles gelijkhouden. En daar is de klasse 500 en de F1 nu eenmaal niet op gebaseerd......zo hou je optochten en saaie races. Vandaar dat een supersport 600 race vaak net even spannender is om naar te kijken, vind ik.

Overigens is mijn all-time favoriet nog steeds Haga. Samen met Gary McCoy, Kevin Schwantz, Doohan, Fogarty en nu dus ook Rossi, meesters in het rijden op twee wielen.
 
Winnen = combinatie van foutloos rijden en de nodige lef als het nodig is, eerder niet (geen onnodige risco;s nemen) en natuurlijk het geluk dat het materiaal niet stuk gaat.....

Simpel voorbeeld in de F1; Jacques Villeneuve wint in Amerika alles, wordt meteen F1 wereldkampioen en toen? Stapte ie over van Williams naar een ander (minder) team; we horen niets meer van Jacques.

Neem Cappirossi, een van de betere rijders van enkele jaren geleden. Nooit echt doorgebroken want nooit echt snel spul gehad. Zo zal het Jurgen ook vergaan als ie niets beters krijgt. Tegen topmateriaal (dat heel blijft en dat snel is), valt NIET te rijden, al ben je nog zo goed. Want vergis je niet in de capaciteiten van de heren coureurs, ze zijn allemaal heel erg goed. Maar er zijn er nu eenmaal een paar bij die net even beter materiaal hebben, waardoor snel rijden net even iets gemakkelijker gaat dan met minder materiaal. Zo zal het altijd blijven, of je moet zoals in de R6 cup, alles gelijkhouden. En daar is de klasse 500 en de F1 nu eenmaal niet op gebaseerd......zo hou je optochten en saaie races. Vandaar dat een supersport 600 race vaak net even spannender is om naar te kijken, vind ik.

Overigens is mijn all-time favoriet nog steeds Haga. Samen met Gary McCoy, Kevin Schwantz, Doohan, Fogarty en nu dus ook Rossi, meesters in het rijden op twee wielen.

Helemaal mee eens !!!
 
Winnen = combinatie van foutloos rijden en de nodige lef als het nodig is, eerder niet (geen onnodige risco;s nemen) en natuurlijk het geluk dat het materiaal niet stuk gaat.....
Het grote verschil met Jurgen en al die grootheden die jij opnoemde is dat zij wel risico namen, en Jurgen nooit. Vooral Kevin Schwantz. Die is echt niet kampioen geworden omdat die suzuki ineens vreselijk hard liep. Nee, die werd kampioen omdat hij gigantisch veel risico nam (en er dus ook heeeeeeeel erg vaak is afgevallen) Niet voor niets dat het soms nog vele jaren duurde voordat zijn ronderecords werden gebroken. Zijn record van Assen stond al vanaf 1993.
Daarnaast heeft Jurgen nix meer te zeiken, want hij heeft nu de motor waar Rossi vorig jaar wereldkampioen mee is geworden.
Een ware kampioen zou niet lopen zeuren over voorbandje dit of voorbandje dat, die zou zijn rijstijl aanpassen en zodoende om het probleem heen te rijden. Dat is o.a. ook het verschil tussen Foggy en Corser, en is Foggy 4x wereldkampioen geworden en Corser maar 1x. Foggy reed om de problemen heen, en Corser kan haarfijn uitleggen wat er mis is met een machine, maar kan niet om het probleem heen rijden.
 
Persoonlijk vind ik Rossi een topper, ik hoop dat ie wint. Biaggi is ook een topper, 4 x op rij wereldkampioen in zo`n zware klasse als de 250 wordt je niet zomaar.

De Honda RC211 is de beste motorfiets, maar als je de geschiedenis van Honda kent kon je dat van te voren wel inschatten. Honda is altijd heel erg 4 takt minded geweest. Denk o.a aan 6 cylinder 125cc ( ! ) racers in de jaren 60, 500 cc GP machines met ovale zuigers ( om de regelgeving die 8 cylinders verbied te omzeilen ) en natuurlijk de machtige V12 F1 van eind jaren 80, allemaal fantastische 4 takt techniek.

Al met al de winnende combinatie. mijns inzien de meest getalenteerde rijder, en de beste fiets. Het pleit voor Rossi dat hij op die fiets rijdt, aan een zogenaamd `miskent toptalent `als bv Jurgen of in de F1 Jos Verstappen hebben we natuurlijk niets....
 
Dit weet ik zeker,Rossi word opnieuw kampioen..en met Jurgen word het een beetje hopen op top10 plaatsen later in het seizoen.

Maar kijk eens naar Katoh...huuuuuh :? doet hij ook nog mee...hij presteert nu matig..en fucking zeg dit is toch zo'n supertalent..jaja hij heeft een beetje problemen op dit moment....juist Jurgen ook. :)

De motogpklassen is een klasse waar alles perfect moet zijn anders red je het niet om met de top mee te draaien....en al die gasten rijden zo fucking vreselijk hard ze barsten allemaal van het talent.... :} .alleen dat manneke valentinotje net ietsie meer .
 
Dit weet ik zeker,Rossi word opnieuw kampioen..en met Jurgen word het een beetje hopen op top10 plaatsen later in het seizoen.

Maar kijk eens naar Katoh...huuuuuh :? doet hij ook nog mee...hij presteert nu matig..en fucking zeg dit is toch zo'n supertalent..jaja hij heeft een beetje problemen op dit moment....juist Jurgen ook. :)

De motogpklassen is een klasse waar alles perfect moet zijn anders red je het niet om met de top mee te draaien....en al die gasten rijden zo fucking vreselijk hard ze barsten allemaal van het talent.... :} .alleen dat manneke valentinotje net ietsie meer .

Inderdaad
 
Op dinsdag 18 juni 2002 20:46 schreef edraket het volgende:Daarnaast heeft Jurgen nix meer te zeiken, want hij heeft nu de motor waar Rossi vorig jaar wereldkampioen mee is geworden.
Een ware kampioen zou niet lopen zeuren over voorbandje dit of voorbandje dat, die zou zijn rijstijl aanpassen en zodoende om het probleem heen te rijden.
Gozer....Jurgen heeft ongeloofelijke kutbanden.

Desalniettemin denk ik dat er mensen met dezelfde banden en motor harder zouden gaan dan Jurgen. Maar toch, die banden zijn niet goed. Maar goed, daarom rijdt Jurgen er ook mee. Testcoureur nr. 1 zou ik zo zeggen, kijkend naar de afgelopen 3 jaar.
 
Mijn voorspelling:

Assen droog:

125 Pedrosa
250 Rolfo
MGP Rossi
Jurgen 13e

Assen nat:

125 Vincent
250 D'puniet
MGP Rossi
Jurgen 3e
 
Terug
Bovenaan Onderaan