Wie wint in Assen

ZX636beest

MF veteraan
23 dec 2001
2.021
1
Voor de gein/kenners *D

Wie gaan er winnen in Assen

125...ehhh denk dat kleine ventje

250...ehhh denk een italiaan

motogp...ehhh denk ook en italiaan
 
Ben bang dat dat misselijke italiaanse kereltje, hoe heet dat aanstellende eikeltje ook weer gaat winnen. :r :r :r

O ja, Rossi.... :r :r :r
 
Ik heb niets tegen Rossi hoor hij is een wanzinnnig goed rijder maar dat gedoe voordat hij opstapt met dat gerek en al dat gedoe vind ik toch zwaar overdreven... hij moet eens goed ondergoed kopen,het zit nooit goed bij hem,zijn helm zit ook nooit echt lekker...vreemd.

Maarja het trekt de camera's en daar gaat het bij hem om waarschijnlijk..

Oja' nadat hij als winnaar over de streep kwam keek hij direct achterom of Biaggi eraan kwam,ging zijdelings op zijn tank zitten zovan jochie zo win ik nog van jouw..maxie... moet hij niet doen dacht ik zo..hij kleineert de rest net iets teveel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niets tegen Rossi hoor hij is een wanzinnnig goed rijder maar dat gedoe voordat hij opstapt met dat gerek en al dat gedoe vind ik toch zwaar overdreven... hij moet eens goed ondergoed kopen,het zit nooit goed bij hem,zijn helm zit ook nooit echt lekker...vreemd.
Je hebt dus wel wat tegen Rossi. :)
Maarja het trekt de camera's en daar gaat het bij hem om waarschijnlijk..
Precies.. je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel sympathiek. :)
Als ik bijvoorbeeld een Biaggi of een Capirossi op de grid zie staan met een zuur gezicht heb ik toch liever die 'gekke bek' van Rossi.
Oja' nadat hij als winnaar over de streep kwam keek hij direct achterom of Biaggi eraan kwam,ging zijdelings op zijn tank zitten zovan jochie zo win ik nog van jouw..maxie... moet hij niet doen dacht ik zo..hij kleineert de rest net iets teveel.
Volgens mij was dat toch echt een actie naar het publiek hoor, maar goed. :)
Ik dacht dat die onderlinge vete toch al een beetje gesust was.
 
Op zondag 16 juni 2002 23:21 schreef Yuri het volgende:Je hebt dus wel wat tegen Rossi. :)Precies.. je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel sympathiek. :)
Als ik bijvoorbeeld een Biaggi of een Capirossi op de grid zie staan met een zuur gezicht heb ik toch liever die 'gekke bek' van Rossi.Volgens mij was dat toch echt een actie naar het publiek hoor, maar goed. :)
Ik dacht dat die onderlinge vete toch al een beetje gesust was.
Jij bent vast een Rossifan ;)
 
Op zondag 16 juni 2002 23:21 schreef Yuri het volgende:Je hebt dus wel wat tegen Rossi. :)Precies.. je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel sympathiek. :)
Als ik bijvoorbeeld een Biaggi of een Capirossi op de grid zie staan met een zuur gezicht heb ik toch liever die 'gekke bek' van Rossi.Volgens mij was dat toch echt een actie naar het publiek hoor, maar goed. :)
Ik dacht dat die onderlinge vete toch al een beetje gesust was.

Ik vind dat misselijke kereltje een enorme aansteller. :r :r :r Vind dat hij compleet het professionele van een topcoureur mist. :+ :+ Clowns :+ :+ horen in een circus thuis, en niet in een GP :r :r
 
Ik vind dat misselijke kereltje een enorme aansteller. :r :r :r Vind dat hij compleet het professionele van een topcoureur mist. :+ :+ Clowns :+ :+ horen in een circus thuis, en niet in een GP :r :r

Lang leve de commercie (vast wel fout geschreven) :) , dit wordt volgens mij gewoon geeist door de sponsors.
Hoe meer acts gedaan worden, hoe langer hij in beeld is. En dat willen ze!!

Maarja zonder de commerciele wereld geen GP
 
Laatst bewerkt:
Hij doet mij een beetje denken aan Mamola..(al is Rossi de betere rijder) die eens in de opwarmronde op zijn cagiva (Assen) eraf ging bij het maken van een wheely...jawel op klompen .
Ergens brengt hij wel leven in het GP gebeuren,vraag mij af wat de anderen Motogp rijders hier van vinden.
 
Jij bent vast een Rossifan ;)
Op mn favorietenlijstje staat Rossi op 1 ja. :)
Op zondag 16 juni 2002 23:29 schreef PaulR1 het volgende:Ik vind dat misselijke kereltje een enorme aansteller. :r :r :r Vind dat hij compleet het professionele van een topcoureur mist. :+ :+ Clowns :+ :+ horen in een circus thuis, en niet in een GP :r :r
Clown of niet, hij weet het wel waar te maken! :)
Op zondag 16 juni 2002 23:31 schreef Rene de Maaijer het volgende:Lang leve de commercie (vast wel fout geschreven) :) , dit wordt volgens mij gewoon geeist door de sponsors.
Hoe meer acts gedaan worden, hoe langer hij in beeld is. En dat willen ze!!

Maarja zonder de commerciele wereld geen GP
Onzin imho, hij gedroeg zich al zo toen ie nog voor Aprilia reed. :)
 
Op zondag 16 juni 2002 23:44 schreef Yuri het volgende:Op mn favorietenlijstje staat Rossi op 1 ja. :)Clown of niet, hij weet het wel waar te maken! :)Onzin imho, hij gedroeg zich al zo toen ie nog voor Aprilia reed. :)
Had Aprilla geen sponsoren dan
 
vs goorbergh lijk me duidelijk gewoon blijven hopen enne rossi gaat er in de gt harstikke hard af let op mijn woorden,ik hoop wel dat et mooi word!!!!
 
Ik vind dat misselijke kereltje een enorme aansteller. :r :r :r Vind dat hij compleet het professionele van een topcoureur mist. :+ :+ Clowns :+ :+ horen in een circus thuis, en niet in een GP :r :r


Ik heb in principe alleen respect voor een rijder zijn kwaliteiten, dus kijk graag naar Rossi en bijv. ook Schumacher, en hoe iemand zich gedraagt zal me een rotzorg zijn, je komt voor een ding, en dat is winnen. En als Rossi dat wilt doen en een beetje gek doen, nou das best dan.

Doohan kon ook rijden, maar was natuurlijk verder wel een erg saaie eikel, dan Rossi maar.
 
Ik heb in principe alleen respect voor een rijder zijn kwaliteiten, dus kijk graag naar Rossi en bijv. ook Schumacher, en hoe iemand zich gedraagt zal me een rotzorg zijn, je komt voor een ding, en dat is winnen. En als Rossi dat wilt doen en een beetje gek doen, nou das best dan.

Doohan kon ook rijden, maar was natuurlijk verder wel een erg saaie eikel, dan Rossi maar.
:^ Zeg 't niet graag maar ik ben het hélemaal met je eens. Een race is een race en geen personality-show; ik vind Rossi wel grappig trouwens.
[edit] En hij gaat ook nog winnen op Assen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
:^ Zeg 't niet graag maar ik ben het hélemaal met je eens. Een race is een race en geen personality-show; ik vind Rossi wel grappig trouwens.
[edit] En hij gaat ook nog winnen op Assen. 8-)


Is dat dan geen extra reden waarom die eikels zich moeten concentreren op het rijden ipv dat circus gedoe er rond?
 
Oke, ik wordt er wel moe van dat Rossi elke keer maar wint... Maar hij is wel een genot om naar te kijken!

Gewoon super de show die hij geeft als hij wint! Je kijkt voor het racen maar de show ernaast vind ik ook erg mooi :)
 
Is dat dan geen extra reden waarom die eikels zich moeten concentreren op het rijden ipv dat circus gedoe er rond?

Hij is al de beste als het op rijden aankomt. Dan kan dat gek doen er ook wel bij.
Ik ben geen die-hard fan van Rossi, maar vindt het niet erg als hij wint. Ik kijk graag naar zijn kunnen.
Zolang MAX maar niet wint })

125 - Sanna
250 - Nieto
MotoGP - Rossi
 
Hij is al de beste als het op rijden aankomt. Dan kan dat gek doen er ook wel bij.
Ik ben geen die-hard fan van Rossi, maar vindt het niet erg als hij wint. Ik kijk graag naar zijn kunnen.
Zolang MAX maar niet wint })

125 - Sanna
250 - Nieto
MotoGP - Rossi

Ik moest niets van Max hebben maar ik ga hem steeds meer waarderen. Dadelijk wordt ik nog Maxifan :)
 
Ik zie liever een grappige Rossi, met alle arrogantie die hij in zich heeft, maar dat ook kan zijn omdat ie de beste blijkt te zijn, dan een arrogante Biaggi met veel capsones.

Of zie je liever (zoals in de Formule1) zo'n supercorrecte Michaeal Schumacher, die elk woord weegt in het belang van het team en sponsors? Geef mij dan maar die clown, die het racen weer een nieuw gezicht heeft gegeven. Ik zal namelijk NOOIT vergeten hoe Rossi in de 125 CC klasse, voor zijn eigen plezier, zich in Assen op de Veenslang een aantal plaatsen terug liet zakken, om vervolgens IN de stekkenwal ze allemaal weer voorbij te steken. Dat ventje van toen zie ik nu nog steeds, ook al rijdt ie nu 500. Hij kan spelen met de rest al ie daar zin in heeft. Dan ben je een hele grote. Met alle respect. Ik zie Rossi ZELDEN een fout maken, en dat pleit ook voor hem.
 
Die Rossie is inderdaad een super rijder,
Wereldkampioen 125, 250, en 500.
En straks ook nog eens de eerste nieuwe wereldkampioen op een viertkakt.
Ik denk dat je dan wel alles hebt behaald, wat er te behalen valt. En nog zo jong.

Alleen wordt het langzaam aan voor het publiek minder leuk, wordt een beetje hetzelfde als het Doohan tijdperk.

Dus lijkt me het een goed plan als ie, nadat ie dit jaar wederom wereldkampioen is geworden, vertrekt... en wel naar de Formule 1, om die Duitse Schoenmaker eens een poepie te laten ruiken... :} Dan in 2004 wereldkampioen te gaan worden ! Hij heeft altijd een leerjaar nodig, dus dat moet kunnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan