Wie woont er in Nieuw Vennep?

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Hoi mede forummers,
Ik probeer al een week lang om Race Winning Brands aan de lijn te krijgen, maar er wordt gewoonweg niet meer gereageerd.., niet per mail, niet per telefoon, en ook geen voicemail die teruggebeld wordt.., ik kom niet verder dan dat er een keuzemenu gegeven wordt waarmee ik mijn afdeling kan kiezen, daarna wordt er alleen doorverbonden en blijft overgaan totdat er een piepje komt voor een voicemail...
Dit is al een hele week zo, heb ook al 2X naar het hoofdkantoor in de USA gebeld, daar weten ze van niets (????) en hebben me intern ook dus 2x doorgeschakeld, maar ook dan hetzelfde verhaal.., kom niet verder dan een voicemail inspreken.
Is er iemand in de buurt daar die voor mij eventje er langs wil rijden om te kijken of daar nog wel activiteit is? ik denk er stevig aan dat het hele zaakje waarschijnlijk failliet is..
Was al bijna zélf in de auto gestapt om te kijken, maar 150 km rijden om alleen aan de deur te kunnen voelen? dat moest beter kunnen leek me zo..
Dus misschien is er iemand daar die dat voor mij zou willen doen?
adres is Pesetaweg 32, 2153 PJ Nieuw-Vennep.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp :+
 
Is al geregeld. :+ stom toevallig kwam ik er ineens doorheen, en kon ik verder geholpen worden....
Dus voor diegene die eventueel wilde helpen, toch bedankt voor het meedenken !!!
 
Dat is altijd hè, pas als je jezelf te kijk zet op M-F komt de oplossing.

Ik was ooit een kabel van de navigatie kwijt. Zat me al af te vragen of die überhaupt meegeleverd was (lang geleden). Ik zet een vraag op het forum, paar uur later vind ik dat #!@ kabeltje terug :+
 
??? ik ken die motor helemaal niet..., zal wel ergens wat gemist hebben denk ik zo.. 😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan