Wie word er wereldkampioen SBK

Komt door de post van R1beest. Kzal een paar haga\'s weghalen. Dan ziet het er weer wat normaler uit.
 
Ze zijn aan het testen in Valenia. :)
Chili is op z\'n bek gegaan (highsider) en heeft nu een hersenschudding.

VALENCIA 26 januari Superbike tijden
Gregorio LAVILLA Suzuki Team Alstare 1\'36\"6 73 ronden
Juan BORJA Ducati Devil DCR Racing 1\'36\"8 80 ronden
Pierfrancesco CHILI Ducati Scuderia NCR 1\'37\"4 29 ronden
Massimo DE SILVESTRO Ducati Devil DCR Racing 1\'44\"1 40 ronden
Christian DAL CORSO Ducati Devil DCR Racing 1\'44\"0 30 ronden

Supersport tijden
Stefane CHAMBON Suzuki Team Alstare 1\'38\"7 55 ronden
Katsuaki FUJIWARA Suzuki Team Alstare 1\'38\"9 55 ronden
James WHITHAM Yamaha Team Belgarda 1\'38\"9 80 ronden
Paolo CASOLI Yamaha Team Belgarda 1\'39\"4 70 ronden
Oriol FERNANDEZ Yamaha Team D\'Antin 1\'39\"7 70 ronden
Piergiorgio BONTEMPI Ducati NCR 1\'41\"1 58 ronden

Die Suzuki Gsx-r600 rijders Cambon en Fujiwara lekker het snelst! :P
En Lavilla op z\'n GSX-R750 trouwens ook het snelst :}
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 28 januari 2002 23:20 schreef TurboTeunis het volgende:
... Chili is op z\'n bek gegaan (highsider) en heeft nu een hersenschudding...

:(

Laten we dat maar zien als de reden waarom ie niet harder reed dan Lavilla en Borja.

:} Whitham :} rules (al crasht ie iets te vaak)
 
Laatst bewerkt:
:^ maar cool is ie wel 8-)

Cool is ie zeker. Ik heb een drie leuke anecdotes meegemaakt met Chili in 2000 tijdens de WSB in Brands Hatch. We zaten met een aantal mensen bij dat café bij de ingang van het paddock. Fogarty komt met z\'n scooter bij de ingang van de paddock en mag van die suppoost zo doorrijden. Chili denkt met z\'n scooter meteen erachteraan te rijden, maar wat door die suppoost tegen gehouden. Vraagt die suppoost ook nog naar zijn pasje. Chili begint daar tegen die vent te schreeuwen: \"What the fuck is the guy more than me, you pathetic tosser!\" (Denk het Italiaanse accent en de rest van het verhaal er maar even bij)

Anecdote #2:
Ook bij WSB in Brands maar dan het afgelopen jaar. Stond hij handtekeningen uit te delen in een klein winkeltje (3x3 m) onder de hoofdtribune. Staan er twee kerels voor het raam te schreeuwen: \"Frankie, we love you\". Antwoordt van Chili. \"I\'m so sorry guys, i\'m already married to my wife!\"
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals :} voor :} Chili :}

Er heeft trouwens nog niemand op Edwards gestemd. Zou ie best van balen als ie het wist :+
 
Nogmaals :} voor :} Chili :}

Er heeft trouwens nog niemand op Edwards gestemd. Zou ie best van balen als ie het wist :+
Ja, dat viel me ook al op, en toch was die verleden jaar de regerend wereldkampioen.
Kan er niet iemand even op Edwards stemmen?
Nu staat die er zo lullig bij met 0 stemmen.
En zouden degene die op \"iemand anders\" hebben gestemd even kunnen melden op wie dan wel?
Ik ben daar erg nieuwsgierig naar.
 
Laatst bewerkt:
Cool is ie zeker. Ik heb een drie leuke anecdotes meegemaakt met Chili in 2000 tijdens de WSB in Brands Hatch. We zaten met een aantal mensen bij dat café bij de ingang van het paddock. Fogarty komt met z\'n scooter bij de ingang van de paddock en mag van die suppoost zo doorrijden. Chili denkt met z\'n scooter meteen erachteraan te rijden, maar wat door die suppoost tegen gehouden. Vraagt die suppoost ook nog naar zijn pasje. Chili begint daar tegen die vent te schreeuwen: \"What the fuck is the guy more than me, you pathetic tosser!\" (Denk het Italiaanse accent en de rest van het verhaal er maar even bij)

Anecdote #2:
Ook bij WSB in Brands maar dan het afgelopen jaar. Stond hij handtekeningen uit te delen in een klein winkeltje (3x3 m) onder de hoofdtribune. Staan er twee kerels voor het raam te schreeuwen: \"Frankie, we love you\". Antwoordt van Chili. \"I\'m so sorry guys, i\'m already married to my wife!\"
en annecdote #3??????????????? :? :? :? :? :?
 
en annecdote #3??????????????? :? :? :? :? :?

Anecdote #3,

Op het terras/grasveldje bij dat café is echt een fantastische plaats om na de races of trainingen een beetje rond te hangen (ook zondag na afloop van de races, dan komen daar ook de teamtrucks langs). In 2000 kwam Chili samen met z\'n vrouw daar ook voorbij lopen. Eentje van ons (die ene die dat jaar over die autobanden stond te pissen http://users.highway1.com.au/~henry/brands2000.htm) wilde met Frankie op de foto. Hij dus roepen: \"Hey Frankie, come over here. Do you want to pose with me for a picture? Frankie zegt iets tegen z\'n vrouw (leuke dame BTW) en loopt vervolgens naar ons toe en gaat meteen klaar staan voor de foto. Een beetje aandachtsgeil is ie wel, maar hij heeft geen kapsones.

\'s avonds is het ook erg de moeite waard om naar die pub te gaan. Dan is er live-muziek en zijn er vaak ook monteurs van de diverse raceteams. Die monteurs zijn vaak coole gasten waar goed mee te praten valt.
 
maar cool is ie wel 8-)
Je blijft lachen met die chili!
imm_10092001_1719_997.jpg
 
HE! Dat was wel ff de schuld van die lompe onbenul :( met #3! Zoals je ook op deze foto nog kunt zien.
 
He Joris, onder deze foto staat:

ph0800-20.jpg

Yanagawa flying down the Start finish straight.

Zie ik nou zo wazig of is dat inderdaad niet Yanagawa?
 
He Joris, onder deze foto staat:


Yanagawa flying down the Start finish straight.

Zie ik nou zo wazig of is dat inderdaad niet Yanagawa?[/quote]

Aha, Henry heeft zich zo te zien vergist. Ziet eruit als een ZX-9R in de superstock (rode nummerplaat). Zou #60 Gary Mason geweest kunnen zijn (ff programmaboekje van Brands Hatch 2000 erbij gepakt).

Dit was trouwens dezelfde bocht waar Haga er in de superpole zo lomp hard eraf dook. Hij hing aan de andere kant in de airfences. We zagen het live gebeuren.
 
Chili ten voeten uit...

chili_bra.jpg


Piccie uit de PB van deze maand, zulke foto\'s kun je dus verwachten als je hem tegen het lijf loopt. Overal voor in.
 
De Superbike jongens hebben getest in Valencia, waar vlgd maand de eerste SBK-race wordt gereden.
En de tijden zitten lekker dicht bij elkaar, het kon wel eens een mooi seizoen worden. :)

SBK Tijden Valencia
1. Bayliss (Ducati) 1\'34\"261
2. Bostrom (Ducati) 1\'34\"401
3. Haga (Aprilia) 1\'34\"777
4. Xaus (Ducati) 1\'34\"908
5.Edwards (Honda) 1\'35\"053
6. Izutsu (Kawasaki) 1\'35\"169
7. Hodgson (Ducati) 1\'35\"459
8. Lavilla (Suzuki) 1\'35\"584
9. Chili (Ducati) 1\'35\"611
10. Pedercini (Ducati) 1\'35\"618
 
Terug
Bovenaan Onderaan