Wie zet er een muziekje op?

En dit draait Uw DrLivingRock thuis, in zijn blikkie of helm (laatste wat minder .. klote MP3 speler stopt boven de 130 km-uur :( ).

Bikerrock is een genre .. heus !
Motorhead, Nashville Pussy (das pas echt lekkere smerige bikerrock).

Southern Rock
Molly Hatchet, Lynyrd Skynyrd, vleugje Black Crowes

NWOBHM, hardrock, Heavy metal
Bruce Dickinson, ( Chemical Wedding !)
Saxon, Motorcycle Man (hoe kan het ook anders).
Deep Purple - Knocking at your Back Door, Perfect Strangers
Ozzy Osbourne (de solo in MrCrowley brrrrr :} )
Twisted Sister (bent U ook een S.M.F)
Gamma Ray (power metal met happy end)
Faith No More (oude bezetting. kippenvel !)
Queensryche (operation livecrime huiver huiver !)
AC-DC of The Poor of Rhino Bucket (lekker simpel)
Foo Fighters (live-beesten)

PunkRock
Toten Hosen (party !!)
Bad religion (punkrock met inhoud)
GWAR - Beste optreden ooit. Ik zat helemaal onder het kunstbloed na afloop. Ben zo een benzinestation binnengelopen. "Bloedspoor" achter me aan. Niemand die iets zei ...

(Hard)-Rock-Opera
Ayreon (Wonderkind Lucassen Star one binnenkort op het podium)
Nicolov (Nostradamus Mijn Nr1 Vorig jaar)
Transsiberian Orchestra - Beethoven (Rulez !)

En dan nog die ruim 23000 andere hardrock en metal MP3's die ik natuurlijk niet heb gedownload van de diverse newsgroepen zoals alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal de afgelopen 2 jaar want dat zou verboden zijn nietwaar :j !

Toch had ik meer harde rockers verwacht. Of zitten die meer in de Chopper-hoek ??
 
Ik vind Offspring met The Meaning of life ontzettend goed :)

Overigens zijn alle liedjes van Offspring wel goed vind ik..
 
After forever
Kittie
Autumm
Within temptation (öude nummers)
Rammstein
Theatre of tragedy

Maar ook andere shit is welkom
 
Mijn muziek is voornamelijk:
ylsuper.gif
(zonder lange haren dan tegenwoordig), Metallica, Soulfly, Slayer, Within Temptation, Dreamtheater, Iron Maiden, Iced Earth, Black Sabbath, Deep Purple, Tool, Creed, The Gathering, Joe Satriani, Steve Vai en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer..., maar ook Marillion, U2, Madness, A-HA, The Cure, etc. etc. vind ik geweldig. Ook luister ik naar Blues, Jazz, klassiek en... Om kort te zijn ( :? ) alles behalve: R&B, gabbertroep, hardhouse (trance en dance vind ik wel tof) en van die nederlandse kwijl zoals bauer :r enzo |(

Volledig ontopic: op de motor voor mij geen muziek, maar in koekblikkie is één van mijn lievelingsnummers toch wel Paranoid van Black Sabbath :}
 
Ik vind Offspring met The Meaning of life ontzettend goed :)

Overigens zijn alle liedjes van Offspring wel goed vind ik..

Offspring - Bad Habit

De tekst, voor de mensen die mijn keuze nog niet snappen:

Hey man you know I'm really okay
The gun in my hand will tell you the same
But when I'm in my car
Don't give me no crap
Cause the slightest thing and I just might snap
When I go driving I stay in my lane
But getting cut off makes me insane
I open the glove box
Reach inside
I'm gonna wreck this fucker's ride
I guess I got a bad habit
And it ain't goin' away Yeah
Well they say the road's a dangerous place
If you flip me off I'm the danger you'll face
You drive on my ass
You're foot's on the gas
And your next breath is your last
Drivers are rude
Such attitudes
But when I show my piece
Complaints cease
Something's odd
I feel like I'm God
You stupid dumbshit goddam motherfucker
I open the glove box
Reach inside
I'm gonna wreck this fucker's ride
 
Geen specifieke nummers... vind te veel mooi.

Vriend van mij ging vaak metal draaien in de auto als hij naar Duitsland ging... ging het gaspedaal lekker diep tenminste... in Nederland durfde hij niet echt :+
 
motopsycho, sonic youth, deus , pavement , gore slut , kiss my jazz , mogwai , nin , smashing pumpkins , beck, radiohead , dinosaur junior ,
aphex twin , chemical brothers , squarepusher ,
autechre , air , mozart , satie , claude debussy,
enz.

Ik kan nog wel effe doorgaan, maar om nou men hele collectie op te gaan noemen.

In ieder geval heb ik voor elk moment wel een leuk (straf) deuntje .
 
Kwa bands vnl. metal in verschillende genres, maar ook andere herrie vind ik wel aardig.

Lijstje...

MDB, Anathema, COF, SOAD, Yearning, Opeth, en nog veel veel meer... soms sta ik bij de CD-boer en vraag ik me af of ik een CD al gekocht heb
 
Er is zoveel mooi: Zeromancer, Anathema, Seigmen, Tool, My Dying Bride, Left Hand Solution, Dominion maar ook Heather Nova, Nick Cave, Sting, Luka Bloom engazonogmaarevendoor.
Ik heb gelukkig geen koekblik :) dus heb ook geen favo-drive-song.
 
Metal!!!

Graag in de CD-speler: Nightwish (uiteraard de Century Child CD, hoewel Oceanborn en Wishmaster beter zijn), Cradle of Filth (Midian is erg goed), Thyrfing, After Forever, My Dying Bride, Anethema, Therion, Dimmu Borgir, Finntroll.


En soms de soundtrack van Braveheart erg hard. Da's niet heftig, maar wel kippevel krijgen :)
 
Uhhmz...Yorin FM, Scooter, NL talig, maar dan als zijnde Volumia, Blof enzo...geen teringzooi als fransje teringbauer....en verder Hardhouse, of zelfs oude Hardcore...
 
Enkele nummers van Guns'N Roses zoals November rains
Verschillende nummers van U2 vind ik ook mooi.
En dan natuurlijk de 'oude' rockers uit mijn jeugd, toen we nog jong en wild waren....helaas zijn we nu alleen nog maar wild.... })
 
Khou van vele soorten (hardhouse, pop, rock, klassiek). Ligt aan het humeur waarin ik ben :)

Geen piratenmuziek of smartlappen enzo...

Kvin de muziek bij Urban Assault ook wel heel goed:
Blackspot - Ace of Spades
Rob Zombie - Superbeast
Electric Frankenstein - My world
Etc.
 
Gorki, Pearl Jam, Nirvana, Bob Marley, U2, Metallica, System of A Down, Grandaddy, Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers, Placebo, Tool, Cypress Hill, ...
 
Heel breed maar momenteel zijn System of a Down (wat klonk het K*T op pinkpop) en Linkin' Park vaak in de CD speler te vinden.

Als het minder druk is op het werk kan dat ook zomaar Dido of Buena Vista Social Club zijn :? :P
 
placebo, incubus, pearl jam, guano apes, smashing pumpkins, Redhotchilipeppers, coldplay,deftones, rammstein, dropkick murphys, tool..... etc ,etc......

maaruh, martijnL ik vond system of a down op pinkpop wel een tof optreduh gevuh....
 
Khou van vele soorten (hardhouse, pop, rock, klassiek). Ligt aan het humeur waarin ik ben :)

Geen piratenmuziek of smartlappen enzo...

Kvin de muziek bij Urban Assault ook wel heel goed:
Blackspot - Ace of Spades
Rob Zombie - Superbeast
Electric Frankenstein - My world
Etc.

Niet om vervelend te doen, maar Ace of Spades is van Mötorhead :} Of doel jij nu op een of andere vage cover :?
 
Niet om vervelend te doen, maar Ace of Spades is van Mötorhead :} Of doel jij nu op een of andere vage cover :?

En om het nog vervelender te maken....Ace Of Spades is ook een nummer van MaRK fOGGO (GEWELDIGE SKA-KNAKKER!). (kl*te caps-lock)
 
Time Marches On - John Scofield
Different Phases - Paulo Mendonça
Panama - Van Halen
Higher - Creed
This Old House - Brian Setzer Orchestra
Wir Setzen Uns - Matheüs Passione, J.S. Bach
Tightrope - Stevie Ray Vaughan
 
Terug
Bovenaan Onderaan