Wie zijn er allemaal bekeurd op de MFMM

Lunatic

MF veteraan
12 apr 2005
11.746
0
Lelystad
Ik vroeg mij af of de politie ook aan het schrijven was?


Ik vond het zelf erg jammer dat er zoveel politie was, veel minder actie dan normaal -O-
 
Voor zover ik gezien heb heeft de politie zich vrij netjes opgesteld, ze stonden d'r bij en keken d'r naar (en 't stiekum nog leuk vinden ook)
 
Voor zover ik gezien heb heeft de politie zich vrij netjes opgesteld, ze stonden d'r bij en keken d'r naar (en 't stiekum nog leuk vinden ook)

Haha zo van hey je weet dat je geen wheely's mag maken.
Maar hij zag er goed uit.
Hou je voortaan wel een beetje in.


ter plekke niets.
Geflitst?, laten we hopen van niet.
 
Toen wij aankwamen ff met meerdere motoren de MAc in de rook gezet. Kwam een agent aanlopen die riep iets in de stijl van: was dat alles, ik had een klapper verwacht!

Die vond blijkbaar alles best :)
 
Er is wel iemand van de weg gehaald met 220 km/h op een 80 km weg. Waar dat precies was weet ik niet, ergens bij de dijk had bromsnor het van.
Volgens mij waren het wel redelijk geschikte personen ondanks dat ze van die rare kleding dragen....
 
Ik zag die K>U>T poltie wel op de A28 staan richting assen, vanwege de ducatie dagen op het TT baan, maar heen weg ben ik niks tegen gekomen naar veenendaal toe.

Maar ja je weet het maar nooit.
 
Heb onderweg niets gezien (maar dat is dan ook vaak het probleem :X )
 
Toen wij aankwamen ff met meerdere motoren de MAc in de rook gezet. Kwam een agent aanlopen die riep iets in de stijl van: was dat alles, ik had een klapper verwacht!

Die vond blijkbaar alles best :)

:^


Het was voor hun ook een dagje uit, een beetje rondlopen, praatje hier, praatje daar.

Volgens mij hebben ze zich prima vermaakt, net zoals dit zwaantje
full

Hebben lekker met hem kunnen lachen in ieder geval. :P
 
Stond toch iets op de site van het AD:

Motorrijder raakt rijbewijs kwijt
VEENENDAAL - Een motorrijder die zondag op de snelweg A30 tussen Barneveld en Ede 186 kilometer per uur reed, is zijn rijbewijs kwijtgeraakt.
Hij werd betrtapt omdat de politie in de omgeving extra controles hield op verzamel- en aankomstplekken van een toerrit, waar in het verleden veel overtredingen werden begaan, gestunt werd en zich ook ongelukken voordeden. Ook enkele andere motorrijders kregen bekeuringen voor snelheidsovertrdingen, maar ook voor niet handsfree bellen en het negeren van rode verkeerslichten.

linkje
 
Stond toch iets op de site van het AD:

Motorrijder raakt rijbewijs kwijt
VEENENDAAL - Een motorrijder die zondag op de snelweg A30 tussen Barneveld en Ede 186 kilometer per uur reed, is zijn rijbewijs kwijtgeraakt.
Hij werd betrtapt omdat de politie in de omgeving extra controles hield op verzamel- en aankomstplekken van een toerrit, waar in het verleden veel overtredingen werden begaan, gestunt werd en zich ook ongelukken voordeden. Ook enkele andere motorrijders kregen bekeuringen voor snelheidsovertrdingen, maar ook voor niet handsfree bellen en het negeren van rode verkeerslichten.

linkje


[moraalridder-modus aan]
maar het was (en is) toch al lang bekend dat de politie tijdens de MFMM extra controleerd :?
Gedraag je dan ook tot op 50 km van Veenendaal en laat je niet opfokken. :P
[moraalridder-modus uit]

Wij kwamen op de heenweg ook die grapjas van die foto tegen. Hij ging ons voorbij en ging steeds harder rijden maar bij 140 dacht ik |( Niet doen, rustig weer naar 120 we komen er evengoed wel :W

Toen hij in de gaten kreeg dat we niet aanpikte ging hij er maar af bij een tankstation, wachten op een volgende sukkel _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan