Wie zijn hier allemaal baco

he villie je gaat toch niet mij vergeten he jou hulp in bange dagen (raalte)
en eh ik denk dat ik het langste van jullie dienst doe dus geen praatjes he
 
Ik ben ook z'n gek die regelmatig langs de baan staat en met grote evendementen (TT/superbike) altijd op post 2 haarbocht :Y
verder doe ik wat crt circuit dagen en knmv/onk's vlaggen /rapen
Zins dit jaar heb ik ook de knaf en mag dus nu ook auto race's vlaggen
Mocht je dus een hele snelle multistrada zien dan is de kans groot dat ik het ben :Y
Wie zijn hier op MF allemaal baco's en op welke post(en) staan jullie meestal??
 
ik hou op school een presentatie over helmsluitingen welke het veiligst enzo en ik vraag me af of een van de baco's er wat info over heeft wat betreft ehbo kant
bvd
 
ik hou op school een presentatie over helmsluitingen welke het veiligst enzo en ik vraag me af of een van de baco's er wat info over heeft wat betreft ehbo kant
bvd


je hebt diverse sluitingen

de klik sluiting die in meerdere varianten zijn.

maar je hebt ook de Dubbele D sluiting.

De laatste wordt het meest gebruikt bij de motor sport, dit puur om het feit dat als je valt je niet zomaar de sluiting open haat bij een schuiver.

bij een gewone klik sluiting kan je het palletje aan tikken en los schieten.

ik zal zo 2 foto,s maken van een dubbel D sluiting en een klik sluiting
 
De klik sluiting dit is van een Shark helm, overigensde helm is vele gebruikt en een aantal jaren oud nu, vandaar de scheuren in de voering

full
 
Laatst bewerkt:
Hoe wordt je baco?kan dat ook zonder ehbo en ander gedoe.Gewoon met een vlag in de hand bij de GT lijkt me wel wat :Y
 
Ben blij dat jullie het leuk vinden om baco te zijn! :) Want eerlijk is eerlijk zonder jullie enthousiastellngen kan er niet geraced worden.

De baco's langs de baan kom je alleen tegen als je onderuit bent gegaan waarna ze goed te hulp schieten. In de pauze komen ze vaak nog even langs om te vragen hoe het gaat. TOP :} Vaak kunnenze ook nog helpen te bevestigen wat er mis ging (handig voor de coureur) en hoe vaak de motor over de kop sloeg (niet zo handig voor de monteurs)

De uitloopronde na de race geeft alle coureurs een HEEL goed gevoel als alle baco met de vlaggen staan te zwaaien. Ook al is er weinig publiek...de baco's maken het goed.
Komend seizoen ga ik in de uitloopronde ff wat meer stoppen bij de baco's :)
 
Laatst bewerkt:
Ben blij dat jullie het leuk vinden om baco te zijn! :) Want eerlijk is eerlijk zonder jullie enthousiastellngen kan er niet geraced worden.

De baco's langs de baan kom je alleen tegen als je onderuit bent gegaan waarna ze goed te hulp schieten. In de pauze komen ze vaak nog even langs om te vragen hoe het gaat. TOP :} Vaak kunnenze ook nog helpen te bevestigen wat er mis ging (handig voor de coureur) en hoe vaak de motor over de kop sloeg (niet zo handig voor de monteurs)

De uitloopronde na de race geeft alle coureurs een HEEL goed gevoel als alle baco met de vlaggen staan te zwaaien. Ook al is er weinig publiek...de baco's maken het goed.
Komend seizoen ga ik in de uitloopronde ff wat meer stoppen bij de baco's :)

Mooie site van westerman racing,ben jij die gene die zo strak naar de voorgevel van Sabrina zit te kijken? 8-)
 
Ben blij dat jullie het leuk vinden om baco te zijn! :) Want eerlijk is eerlijk zonder jullie enthousiastellngen kan er niet geraced worden.

De baco's langs de baan kom je alleen tegen als je onderuit bent gegaan waarna ze goed te hulp schieten. In de pauze komen ze vaak nog even langs om te vragen hoe het gaat. TOP :} Vaak kunnenze ook nog helpen te bevestigen wat er mis ging (handig voor de coureur) en hoe vaak de motor over de kop sloeg (niet zo handig voor de monteurs)

De uitloopronde na de race geeft alle coureurs een HEEL goed gevoel als alle baco met de vlaggen staan te zwaaien. Ook al is er weinig publiek...de baco's maken het goed.
Komend seizoen ga ik in de uitloopronde ff wat meer stoppen bij de baco's :)





thx leuk om eens te horen ,we wadeeren het erg als jullie ff zwaaien en eh wehouden je er aan je bent welkom .
we hebben elkaar nodig !!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan