Wie zijn hier allemaal baco

helaas ligt er hier geen circuit in de buurt. Assen is ruim 2 uur rijden '(
 
Ik :P

Doelpaal en IKBENGEK ook, meer ken ik er niet op MF. Posten verschilt meestal, IKBENGEK staat bijna altijd in de pitstraat
 
O nou ik was gwoon is nieuwsgierig want dan kan ik volgend jaar is een keer komen kijken ofzow (want ik woon er 10 min fietse vanaf en woon er zowat in de weekenden)
 
doelpaal staat op 12 tijdens de TT en SBK daar tussen wisseld hij van post
Drdre racing staat als ehbo mannetje overal op post of op medisch centrum

en dan is er nog een gozer op een yamaha nog iets weet niet precies wie hij is komt niet zo vaak op het forum.

en ik zelf dan hoofdzakelijk pitsstraat maar zit ook wel op post en dat wisselt daar waar ze me nodig hebben of wat ook wel is gebeurd dat ik ter assistensie mee ga op de rescue audi (nee helaas niet de blauwe die je bij de start ziet )
 
ik zag nu pas je laatste post dan kan het niet missen dat je doelpaal villie of ik zelf dan wel is hoort voor bij knallen

ehh zoals afgelopen zaterdag op zondag nacht rond een uurtje of 3:15 was onderweg naar huis vanuit skopje
 
ik rij zelf een rode honda NT650 Hawk
en deze staat afhankelijk wat er op het circuit te doen is of in parc ferme geparkeerd onder de brug of aan het einde aan de kant van het rode plein.
of anders onder het kantoren gedeelte bij riders info
 
oh ja en je opa ken ik zeker weten heb daar een maand terug nog ehbo les van gehad ivm het niet kunnen van onze eigen kader instructeur
 
Ja dat kan kloppen ik let niet op welke motoren er staan maa kan dat wel is gaan doen volgend jaar (als jij er tenminste weer bent)
 
Waarom reageer jij eigenlijk Jeroen?
Je bent PItSteward, afkorting PIS, BACO staat voor baancommisaris, jij staat in de pits, niet aan de baan :P
 
Jongens geen ruzie maken he het gaate r uiteindelijk om dat iedereen er voor de veiligheid is en het maakt niet uit of je nou meer of minder als de ander doet
 
Jongens geen ruzie maken he het gaate r uiteindelijk om dat iedereen er voor de veiligheid is en het maakt niet uit of je nou meer of minder als de ander doet

wij maken geen ruzie wij zeiken elkaar af is het niet hier op het forum dan doen we dat wel aan de bar ;)

that's life :+
 
wij toeren redelijk veel in de omgeving of als we niet ophet circuit zijn overal door nederland of soms stukje duitsland
 
Terug
Bovenaan Onderaan