Wie zijn wij??

hello kawabimbo &
full
 
Nou snollie, welkom dan maar... Nee hoor, van harte welkom! Wat zal ik verder nog zeggen...??? Beetje jammer dat je Kawa rijdt! Er is maar 1 echte 750 maar dat hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen. Dat ondervind je vanzelf wel een x. Maar goed, met een iets minder merk en iets minder powerrrrrrrrrr kun je ook plezier beleven.

Have Fun (vat dit maar niet te serieus op)

full
 
Nou snollie, welkom dan maar... Nee hoor, van harte welkom! Wat zal ik verder nog zeggen...??? Beetje jammer dat je Kawa rijdt! Er is maar 1 echte 750 maar dat hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen. Dat ondervind je vanzelf wel een x. Maar goed, met een iets minder merk en iets minder powerrrrrrrrrr kun je ook plezier beleven.

Have Fun (vat dit maar niet te serieus op)

full
 
voor allen vol ongeduld:
excuses mijn computer is niet goed bezig laatste tijd,
foto's worden binnekort allemaal geplaatst !!have patience please!!
 
Door problemen met mijn computer zijn de kawa foto's verwijderd effe nieuwe maken dus.

Deze foto is van de dag dat mijn vriend mij ten huwelijk ;) vroeg op mijn droom motor MV Agusta (gehuurd).

Want wees nou eerlijk een MV Agusta is toch een plaatje!! :}
Je moet altijd iets te dromen :Z hebben zeg ik altijd.

En natuurlijk ben ik nog steeds helemaal weg van mijn kawasaki zxr750!!! :]
 
Ik heb nog geen Kawa.... gezien?!?!

Zullen we er dan maar MV-snol van maken? :X
Wel mooie fiets....

Dit kijkt beter
full
 
Door problemen met mijn computer zijn de kawa foto's verwijderd effe nieuwe maken dus.

Deze foto is van de dag dat mijn vriend mij ten huwelijk ;) vroeg op mijn droom motor MV Agusta (gehuurd).

Want wees nou eerlijk een MV Agusta is toch een plaatje!! :}
Je moet altijd iets te dromen :Z hebben zeg ik altijd.

En natuurlijk ben ik nog steeds helemaal weg van mijn kawasaki zxr750!!! :]

MV is echt heel mooi...maar mijns inziens overschat....zeker qua prijs.

Wel geinig dat hij je op die manier ten huwelijk vroeg.

jammer dat hij je de MV niet als huwelijkskado gaf. :+
 
MV is echt heel mooi...maar mijns inziens overschat....zeker qua prijs.

ja ben het met je eens dat je puur voor design betaald, maar als je niks te dromen hebt dan is het leven een stuk minder leuk toch??

overigens rijd hij super :] met 1 groot nadeel je moet je arm oplichten als een mongool om in je spiegels te kunnen kijken. zeker met lengte 1.85!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan