Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Toegegeven: mevr. bos-met-netelen bezorgt de onschuldigen vaak de blaren en kan prikkelbaar overkomen. Toch moet ik wel zeggen dat ze één gunstige invloed uitoefend, namelijk op de NS!! Dat ze voor het nieuwe jaar gelijk een nieuwe directie neerplanten bij NS die meer succes boekt!
Ik in ieder geval mevr. netelenbitch en dhr.Woudenberg![]()
Ik in ieder geval mevr. netelenbitch en dhr.Woudenberg![]()
Nou nou, moest het nou weer zo grof?- Mevrouw () Netelenbos, ga maar weer lekker kleuters lesgeven stomme tr*t
- Bert Woudenberg, ik hoop dat je een lawinepijl in je **rs krijgt
- Osama Bin Laden, ik hoop dat je anaal wordt verkr*cht door 25 Noordelijke Alliantie soldaten.
My 2 cents.
Degene Die ik het absoluut niet wens zijn de volgende personen;
OSAMA BIN LADEN
NETELENBOS (snelweg terreur)
Dhr WOUDENBERG
FLITSPALEN (hier zullen ze om 24:00 zeker wel raad mee weten, voor dezergene VEEL SUCCES)
Ik heb je ingezonden stuk in Kicxstart gelezen dus wist je mening hierover.Ik ben het met iedereen hierboven eens, en denk ook dat ik het met iedereen hieronder wel eens kan worden.
Is dat al zeker dan? Volgens mij komen die lui met topsalarissen er weer mooi onderuit.