Wie zou jij niet nieuw jaar wensen ?

Idem :j

Daarnaast de meeste droplullen en -dozen de de TV-uitzendingen vervuilen met hun domme hoofden en opmerkingen, plus de lui die die zooi allemaal verzinnen (de Mol en zo...).
 
Toegegeven: mevr. bos-met-netelen bezorgt de onschuldigen vaak de blaren en kan prikkelbaar overkomen. Toch moet ik wel zeggen dat ze één gunstige invloed uitoefend, namelijk op de NS!! Dat ze voor het nieuwe jaar gelijk een nieuwe directie neerplanten bij NS die meer succes boekt!
 
Toegegeven: mevr. bos-met-netelen bezorgt de onschuldigen vaak de blaren en kan prikkelbaar overkomen. Toch moet ik wel zeggen dat ze één gunstige invloed uitoefend, namelijk op de NS!! Dat ze voor het nieuwe jaar gelijk een nieuwe directie neerplanten bij NS die meer succes boekt!

Is dat al zeker dan? Volgens mij komen die lui met topsalarissen er weer mooi onderuit.
 
Ik wil graag Peter R de Vries een HEEL GOED en productief nieuw jaar wensen, en dat\'tie vooral zo door moet gaan. :}

Degene Die ik het absoluut niet wens zijn de volgende personen;

OSAMA BIN LADEN
NETELENBOS (snelweg terreur)
Dhr WOUDENBERG
FLITSPALEN (hier zullen ze om 24:00 zeker wel raad mee weten, voor dezergene VEEL SUCCES)
 
Osama wens ik een heel kort nieuw jaar. Dat ie er maar snel zelf een eind aan maakt, ben tegen de doodstraf.
 
Beetje off-topic, maar Hans Gerritma krijg van mij een dikke vinger. Mij een 3.5 geven voor me tentame waardoor ik me propedeuse niet meer kan halen !!
 
- Mevrouw ( :? ) Netelenbos, ga maar weer lekker kleuters lesgeven stomme tr*t
- Bert Woudenberg, ik hoop dat je een lawinepijl in je **rs krijgt
- Osama Bin Laden, ik hoop dat je anaal wordt verkr*cht door 25 Noordelijke Alliantie soldaten.

My 2 cents.
 
- Mevrouw ( :? ) Netelenbos, ga maar weer lekker kleuters lesgeven stomme tr*t
- Bert Woudenberg, ik hoop dat je een lawinepijl in je **rs krijgt
- Osama Bin Laden, ik hoop dat je anaal wordt verkr*cht door 25 Noordelijke Alliantie soldaten.

My 2 cents.
Nou nou, moest het nou weer zo grof? :+
 
Ik heb ik maanden niet zo hard gelachen als om die Woudenberg. Ik wens hem een gelukkig nieuwjaar met zijn nieuwe baan als plee-poetser in de Gay-bar !!!
 
Degene Die ik het absoluut niet wens zijn de volgende personen;

OSAMA BIN LADEN
NETELENBOS (snelweg terreur)
Dhr WOUDENBERG
FLITSPALEN (hier zullen ze om 24:00 zeker wel raad mee weten, voor dezergene VEEL SUCCES)

Bovenstaand rijtje komen hier zeker voor in aanmerking... :j
 
Ik ben het met iedereen hierboven eens, en denk ook dat ik het met iedereen hieronder wel eens kan worden.

En vergeten we SAFE niet???
 
Terug
Bovenaan Onderaan