Wieke Tingels going to Ardennen op 22 maart bij mooi weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

polymorph

MF veteraan
11 okt 2006
13.284
6
Brasschaat
Aangezien Alex het niet zag zitten om een topic te maken doe ik het maar even in zijn plaats.

De bedoeling is dus om gezellig een hele dag te gaan rijden in de Ardennen.

De route zal niet door mij bepaald worden, laat ons dat overlaten aan de 'locals'

Goed, waar spreken we af? Best Ergens in de Limburg zekers?

Ikzelf vertrek van uit antwerpen dus de liefhebbers kunnen samen met mij tot daar rijden.

Wie gaat er mee?

* Polymorph --> zonder choppert *O*
* Vke --> Met de poes *O*
* Ducati749 --> Weer of geen weer hij zal er zijn *D
* Sheldon --> Als zijn motor klaarkomt zal hij een flink ritje gaan rijden :}
* Evil Kim --> Komt de italianen versterken |(
* Tony --> Als halve gids
* Alex --> Als andere helft gids
* Papa duc --> houdt de groep bij elkaar *O*
* Mexion --> Yamaha power! *O*`
* Lem --> zal er ook zijn
* CBR_ckickie ook *O*
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we niet gewoon ergens in 't midden afspreken? Als ik van hier naar Limburg moet rijden ben ik al een uur kwijt, via autostrade dan nog. :r


Ik dacht bijvoorbeeld aan de kanten van Leuven. Is tussen de 50 en de 60 km voor wie van Hasselt komt, voor wie van Brussel komt, en voor wie van Antwerpen komt.


Just a suggestion.
 
Best spreken we gewoon ergens voor/rond Luik af, dat we samen de Ardennen induiken met zo weinig mogelijk omweg voor iedereen :Y De baan naar daar is al saai genoeg B| Ik ga echt niet eerst naar Leuven rijden om dan terug naar onder naar Luik te gaan :N
 
In that case: count me out. Ik ga echt geen 160 km naar Luik rijden als Marche-en-Famenne (om maar iets te noemen) op nog geen 100 km van m'n deur ligt.

Veel plezier.
 
mij blijft het allemaal gelijk of ik nu naar laat ons zeggen leuven moet of hassel, daar rijd ik even lang op.

Natuurlijk moeten anderen van heel wat verder komen...
 
Hmmm... is er meer dan één Luik in België? Had het ingetypt op Google Maps. Ik kijk nog eens, Luik is geen 160 km, maar slechts 112 km. WTF?
 
ik ben toch redelijk zeker dat er maar 1 luik is...


Ik zie het al.. Google Maps was ervan uitgegaan dat ik de provincie bedoelde, en heeft me blijkbaar willekeurig naar één of ander boeregat gestuurd :)

fjq7ev.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan