buikschuiver
Die hard MF'er
Ik zou de voorvork 2cm korter zou willen hebben m.b.v. het voorspannen v/d voorvorkpoten. Hierdoor kan tevens de achterzijde weer meer gespannen worden, om het balans tussen voor en achterzijde te behouden. Met als eindresultaat dat de motor meer op zijn neus rust & een strakkere vering heeft.
Maar hierbij heb ik dus wielbasis, balhoofdhoek & naloop gewijzigd. Is het mogelijk om met de ene wijzeging de ander op te vangen, zodat het stuurgedrag constant is? m.a.w. als ik de ene 2* groter maken dan kan de ander 2* kleiner worden gemaakt. & Zo nee wat is dan wel het onderlinge verband?
Maar hierbij heb ik dus wielbasis, balhoofdhoek & naloop gewijzigd. Is het mogelijk om met de ene wijzeging de ander op te vangen, zodat het stuurgedrag constant is? m.a.w. als ik de ene 2* groter maken dan kan de ander 2* kleiner worden gemaakt. & Zo nee wat is dan wel het onderlinge verband?