Wielen Bol Dor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
Hellmouth
effe stiekum crossposten omdat ik denk dat het hier meer effect heeft dan in G&G topic.

Omdat mijn Hernia maar niet vorderd en ik nog maar af moet wachten of ik ooit nog maar ergens op kan rijden gaat de geplande ombouw van mijn cb ook niet door.

heb daarom nog een set comstar wielen van een bol 750 (met schijven banden en kettingwiel) voor de gedwongen verkoop

doe mee eens een mooi bod via mijn e-mail.

full
 
Verkoop je ze ook apart? Ik heb nog een Comstar voorwiel nodig. Zonder schijven en band mag ook.

(mocht dat niet het geval zijn: ik heb een voorwiel staan, comstar met dubbele schijf/as/kilometertelleroppikker/etc..maar alleen als ze niet appart verkocht worden van de topic-eigenaar ;) ..)
 
Ik heb het wiel niet direct nodig, maar dacht als jij het voorwiel apart verkoopt dan hoef ik straks niet meer te zoeken. 50 Euro is op zich niet zo veel, maar kan ik nu even niet missen. Plus dan zit ik zelf nog met een achterwiel waar ik niets aan heb.
 
(mocht dat niet het geval zijn: ik heb een voorwiel staan, comstar met dubbele schijf/as/kilometertelleroppikker/etc..maar alleen als ze niet appart verkocht worden van de topic-eigenaar ;) ..)


Ik had al begrepen uit de diverse post's dat jij nogal wat onderdelen hebt. Tegen de tijd dat ik daadwerkelijk wat nodig heb meld ik me wel met een boodschappenlijstje. :P
 
Wie kans ons een verlossend antwoord geven hierzo ?
Ik ben 98% zeker dat dat wel moet passen.

Je hebt ook nog comstar wielen en de voorloper vd bol had een trommelrem achter. Maar ik neem aan dat de bol900 van '79 gewoon rondom schijven heeft en dezelfde velgen ook.


(900 motorblok is trouwens ook voor het overgrote deel identiek aan 't 750 blok)
 
Hé Joop, nog steeds niet van dat frame rond je nek af? vervelend zeg. zal binnenkort eens een keer contact met je opnemen om even langs te komen. heb nog dat remslangetje bij je liggen
 
Hé Joop, nog steeds niet van dat frame rond je nek af? vervelend zeg. zal binnenkort eens een keer contact met je opnemen om even langs te komen. heb nog dat remslangetje bij je liggen
je belt maar een keer Pim , enne stijgers zijn van mijn nek af . nu de revalidatie nog
 
Ik denk dat t Bolleke binnenkort een andere kleur gaat krijgen 8-)
(was toch al de bedoeling, maar dit is wel een hele goeie reden ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan