wielen op rus

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.087
8.230
Assen
dnepr wielen zijn onrond, slechte spaken, breken snel, ook ovale trommels, slecht remmen,, nu heb ik een ural, een afgeragde bak, ronde trommels in de halve naaf wielen, maar slechte velgen,
heeft iemand nog ural volle naaf wielen liggen?
mag ook naar m'n directe meeladres sturen..
 
... niet om mijn eigen nest te bevuilen, maar Uralwielen zijn ook weer niet zoveel beter. Ik reed ze zelf constant aan gort. Je komt ook weg met het overspaken van een stel in elk geval verchroomde, dus export, dus ronder velgen. Zelf heb ik bij Ural Team Oberhausen (zit ik maar 100 km vandaan) gelaste stalen buiswielen gekocht. Ze hebben een uniek draaiorgelwielen design maar aardig rond en zijdelinkse slagloos. Ter plekke mocht ik ff op de spaaksteun checken hoe slagvrij ze waren. Kostten geloof ik € 130-140 stuk. Ze verkopen daar heel nieuwe URALwielen met band voor € 200 geloof ik. Suicces!

Oh ja, Sander van Bergen Wervershoof meldde dat er bij hem in elk geval nog wat Ural naven aan zaten te komen.
 
waren het halve naaf of volle naaf wielen die je aan gort reed?
 
... De naven bleven goed hoor. En de velgen waren zeker naar Dnepr begrippen best rond. Maar omdat ik nogal bot rijdt - mijn Ural gaat immers nooit stuk!- bleef ik met mijn spaken kloten. Ik heb van het weekend wat pics gemaakt en in geloof dat mijn Oberhausense draaiorgelwielen daar ook op staan. Hmmm. Fototoestel thuis laten liggen... Morgen of woensdag dus
 
Ik bedoel de wielen die kapot gingen, waren dat halve naaf of volle naaf wielen?
 
Ik bedoel de wielen die kapot gingen, waren dat halve naaf of volle naaf wielen?
 
halve gaan stuk, volle blijven goed. De naven die Snder verwacht zijn volle naven. Ik weet waar ze vandaan komen. Zodoende
 
Terug
Bovenaan Onderaan