Wij willen het kwartje van Kok terug NU

11 jun 2006
208
0
Beste motor forum!

Ik ben Rootje van de Ford Probeclub NL
Wij hebben jullie hulp nodig!

Zou je onze site willen helpen promoten?

Alvast bedankt! www.Kwartjevankokterug.NU

Team, Wij zijn het ZAT!


Hieronder het nieuwsbericht.
STUUR DIT AAN IEDEREEN DOOR!!!
ZET DIT OP ALLE FORUMS!!!!

Beste lezers.

Wij zijn het ZAT! Is de actiegroep die wij opgericht hebben om deze regering een HALT toe te roepen!

www.KwartjevanKokterug.NU

****TEKEN DE PETITIE EN STUUR DEZE EMAIL AAN IEDEREEN IN JE LIJST DOOR************

Wij willen het kwartje van Kok terug NU.
De benzine prijs gaat richting de 2 Euro
per liter!!
Wist je dat er per dag 23 miljoen aan accijns wordt verdient door onze overheid??
Iedereen klaagt maar er is geen centraal punt van samen komen!

Teken deze petitie en wij gaan naar Denhaag hiermee.
Doen ze er niks mee? dan worden er op deze site HARDE actie's aangekondigd!

Dit is slechts het begin. Meer protesten zullen volgen.

HET is NU tijd voor ACTIE!!
STRIJD MEE STUUR DIT BERICHT AAN IEDEREEN DOOR!!!!

Mvg Team, Wij zijn het Zat.
Rootyah
 
Laatst bewerkt:
Getekend! De mens van tegenwoordig laat alles maar over zich heenkomen, en het wordt is tijd dat (terug)gegeven wordt waar men recht op heeft. B|
 
Mensen, waar maken we ons toch druk om. Het is werkelijk waar lood om oud ijzer. Als het kwartje van Kok er weer af gaat, gaat de belasting wel omhoog. Of worden de wegen minder goed onderhouden. Of wordt er weer extra gekort op de gezondheidszorg. De overheid heeft nu eenmaal geld nodig. Live with it...
 
maakt me niet zo veel uit, het moet uit de lengte of de breedte komen.
Anders gaat strakt de loonbelasting omhoog en dan ben ik nog meer de pineut :P

@ ganesh: great mind build empires
 
Laatst bewerkt:
Die teller op die site van jullie, hmm dat gaat wel snel omhoog :P Idd tijd voor actie (als het daadwerkelijk met deze snelheid gaat) :/
 
Laatst bewerkt:
getekend :)

gewoon 90 cent per liter benzine is voor de staatskas... HMMM en wij kregen geschiedenis om onderdrukking zoals die van het Derde Rijk niet meer opnieuw mee te hoeven maken, nee deze uitzuigers doen het gewoon wat minder extreem :(
 
getekend :)

gewoon 90 cent per liter benzine is voor de staatskas... HMMM en wij kregen geschiedenis om onderdrukking zoals die van het Derde Rijk niet meer opnieuw mee te hoeven maken, nee deze uitzuigers doen het gewoon wat minder extreem :(

Nee, deze doen het op een 'stiekeme' manier :X
 
Mensen, waar maken we ons toch druk om. Het is werkelijk waar lood om oud ijzer. Als het kwartje van Kok er weer af gaat, gaat de belasting wel omhoog. Of worden de wegen minder goed onderhouden. Of wordt er weer extra gekort op de gezondheidszorg. De overheid heeft nu eenmaal geld nodig. Live with it...
Plus dat er ook nog zoiets is als een stijgende olieprijs. Al meer dan $135 per vat geloof ik :? Zolang die prijs blijft stijgen zal brandstof niet snel goedkoper worden ;)

En anders ga je lekker in Venezuela wonen :Y

klik
 
Er kan bij de overheid nog meer dan genoeg bezuiigd worden. Dag kunst en cultuursubsidies :W . Dan maar geen draaiend huis op een rotonde!
 
ik weet het niet 100% zeker maar een petitie is volgensmij alleen geldig als de handtekeningen gewoon op papier zijn en niet digitaal!
 
ok getekend, tis niks meer geworden dan zakkevullenrij van de regering :(

wat voor "harde' actie's bedoelen jullie?
voor de rest nu alleen nog de vraag waar en wanneer. })
 
Er zijn zoveel misstanden aan de hand in dit land. Wij merken dat Nederlanders het zo zat zijn, dat zij er zelfs niet meer over willen praten, omdat ze weten dat ze er chagerijnig en zuur van worden.
is het niet chagrijnig?

bovendien snap ik de link met aardgas niet, je hebt het over venezuela dat benzine goedkoop verkoopt, ok, dan wil je dat nl goedkoop aardgas verkoopt, maar je site is gericht op benzine?
 
Terug
Bovenaan Onderaan