Wij willen het kwartje van Kok terug NU

:^

Gelukkig heb ik voor dit soort dingen een speciaal hotmailadres, kom maar op met die spam.


hier laatst op de uni was er een medewerker zo fijn om inzake de promotie van haar baby 7000 studenten een mail te sturen....en dan alle adressen in de to list.

ik denk dat die adreslijst inmiddels ook al verkocht is, ook handig als je de mailservers wil plat krijgen |(
 
Nope. En mijn SPAM-adres heb ik sowieso al heel lang. Oud adres dat ik ooit afgedankt heb omdat het was gehackt. Ondanks dat ik het overal invul krijg ik er trouwens relatief weinig zooi op. Zouden ze me doorhebben?
 
Ook getekend. Uiteraard met een "spam" email adres. You never know.

Dat geouwehoer moet een keer afgelopen zijn. En die Bos kan de pot op zeg met zijn uitspraak! Dat noem ik nou makkelijk praten zeg!!

Nou dan moeten we ook maar wennen aan de toenemende criminaliteit in dit land? Of de hoeveelheid doden in het verkeer per jaar, en ook gewoon wennen aan de hoeveelheid hardrijders in dit land. Tja daar moeten we nou maar gewoon aan wennen, want daar is NIKS aan te doen. :?

:')
 
Het kwartje van Kok :?

Dit wil ik terug hebben:
Kwartje van Kok X 2400 liter per jaar (30.000 km per jaar bij verbruik van 8 liter per 100 km) X 10 jaar = 6000 GULDEN wat ik dan nog tegoed heb! B|

(Hmmmm. Klopt mijn berekening eigenlijk wel?) :X
 
Laatst bewerkt:
Het kwartje van Kok :?

Dit wil ik terug hebben:
Kwartje van Kok X 2400 liter per jaar (30.000 km per jaar bij verbruik van 8 liter per 100 km) X 10 jaar = 6000 GULDEN wat ik dan nog tegoed heb! B|

(Hmmmm. Klopt mijn berekening eigenlijk wel?) :X

Je bent vergeten rekening te houden met de inflatie.

:+
 
Het kwartje van Kok :?

Dit wil ik terug hebben:
Kwartje van Kok X 2400 liter per jaar (30.000 km per jaar bij verbruik van 8 liter per 100 km) X 10 jaar = 6000 GULDEN wat ik dan nog tegoed heb! B|

(Hmmmm. Klopt mijn berekening eigenlijk wel?) :X
Valt eigenlijk best mee, he :P
 
Oh en rente natuurlijk ook niet vergeten, dat vragen ze jou ook als je wat terug moet betalen.
 
:} Even een stuk eruit geknipt, anders werd het een te grote lap tekst.
Ik vind het wel wat hoor, een (volks)partij voor de mobiliteit, democratie en vrijheid.
Het is jammer dat ik helaas geen zin had om door te leren, anders had ik het serieus aan willen pakken, met de volgende punten:
-Accijnzen verlagen en bevriezen
-BTW op 19% houden
-Koopkracht laten behouden
-Ziekenfonds weer terug naar hoe het vroeger was
-Minder geld naar "verspillende" zaken, waaronder koningshuis en ontwikkelingshulp
-Deelname aan EU met aan hangende contributie fors laten verlagen
-Meer geld voor de verbetering aan de infrastructuur
-Serieus laten onderzoeken hoe de files kunnen worden bestreden
-Bonussen en exorbitante salarisverhogingen aanpakken met extra zware inkomstenbelasting
-Maximumsnelheid 'snachts tussen 23.00 uur en 05.00 uur verhogen naar 140 km/u
-Zero tolerance tegenover hangjongeren/draaideur criminelen met eventuele avondklok
-Doorslaan van de islamisering en andere geloven de kop indrukken

En zo had ik wat meer ideeen, helaas blijft het waarschijnlijk bij dromen, of er zou spontaan een coup moeten worden gepleegd door Fidel Castro en Che Guevara... :+
Dit leest wel een beetje als het partijprogramma van de PVV. Jammer dat ze zo'n agressieve manier van presenteren hebben, dat gaat vaak ten koste van de inhoud.
 
Laatst bewerkt:
hier laatst op de uni was er een medewerker zo fijn om inzake de promotie van haar baby 7000 studenten een mail te sturen....en dan alle adressen in de to list.

ik denk dat die adreslijst inmiddels ook al verkocht is, ook handig als je de mailservers wil plat krijgen |(

Hey, dan zitten wij op dezelfde uni :+.. Vond het wel grappig eigenlijk, mailbox liep gewoon vast _O-
 
Mensen, waar maken we ons toch druk om. Het is werkelijk waar lood om oud ijzer. Als het kwartje van Kok er weer af gaat, gaat de belasting wel omhoog. Of worden de wegen minder goed onderhouden. Of wordt er weer extra gekort op de gezondheidszorg. De overheid heeft nu eenmaal geld nodig. Live with it...

Geef dan 1 keer dat kwartje terug, zijn we eindelijk van het gezeur af. *O*
 
Getekend...

Dat de olie duurder word oke, het word schaarser, (of is dat ook gelul, niemand weet het) maar wat ik het onredelijke vind is dat er idd zoveel van de benzine aan accijnzen weggaan. En dat is nog procentueel ook... hoe duurder het word hoe meer de staat en van vangt... En dan kunnen een hoop mensen wel zeggen daar worden de wegen van onderhouden, de uitkeringen van betaald enz enz... Dat is ook allemaal gelul!
Waarom staat iedereen dan 42% van zn loon aan de staat, op alles wat je koopt word 20% BTW gerekend, en op alles wat leuk en of lekker is, zoals benzine, roken en drinken, word éérst accijns gerekend waarna over het hele bedrag, dus ook over de acijns, weereens 20% BTW gerekend word... Waar gaat dat geld heen dan? En maar klagen dat er niet genoeg binnenkomt bij de staat...
En dan de fictieve koppeling tussen de olie en het gas, wat ook weer nergens op slaat...
Pfff kan me er zo kwaad om maken.. :(
Honden zijn het... :(
En als je voor je bedrijf bezig bent, zoals mijn ouders, die varen in de binnenvaart, ondertussen alleen voor de diesel aan het werken zijn... Omdat de diesel nu op €725,- per ton staat, terwijl dat een paar jaar geleden minder als de helft was...
Kijk ze kunnen wel zeggen dan moet je maar minder rijden, of de fiets pakken...
Wij kunnen dat, vaak, ook niet altijd want naar je werk moet je wat als je ver weg werkt....
Maar... zij moeten, ze hebben brandstof nodig om geld te verdienen, en als je de helft of meer van je zuurverdiende geld aan brandstof weg ziet vliegen gaat de lol er gauw vanaf..
Mn moeder zegt ook al... Er gaan klappen vallen, let maar op....

En idd rellen... Pleur de snelwegen maar een een dag dicht... En dan kijken of we aandacht krijgen...
Want in de scheepvaart mag dat niet nameijk, dan komt de ME je uitelkaar rammen, want je mag internationale vaarwateren niet blokkeren... Recht van doorgang gedoe... :(

Zow toch ff lkkr... ff spuien.. :P


En over 3 jaar zijn er weer verkiezingen. Denk dan is na waar je stem naartoe gaat. Weet wie dit ons nu aandoen. }) }) }) }) })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan