Wij worden genaaid!?

Nee, maar duren erg kort en zijn meer een gok dan een degelijke afmeting van je kunde en kennis.

Lichten en knippers controleren,op gesloten terrein je bijzondere verrichtingen in 1 keer doen, duurt een minuut of 5, dan de weg op met de auto er achter voor een ritje van een 10 minuten max en terug naar het examencentrum. Dus als je 1 dom klein foutje maakt kan je dat nooit meer rechttrekken.

Kreeg bij mijn examen de opmerking dat ik te traag reed :X
Ik kreeg de opmerking dat ik niet defensief genoeg reed.
We reden over een brede baan (industrieterrein) en uit de tegenovergestelde richting waren de auto's een vrachtwagen aan het voorbijsteken, die er geparkeerd stond langs de weg. Alhoewel ze mij uit de andere richting zagen komen en ik voorrang had. Ik ben blijven doorrijden (was plaats zat voor de moto), autootje met examinator moest wel stoppen.
Gelukkig is het bij de opmerking gebleven (En ik vond trouwens dat ik vol in mijn recht was)
 
Hé Tobberloth (toverfluitje voor intiemie),

Na een topic geopend te hebben met de titel 'boter als glijmiddel' open je nu een topic met de titel 'we worden genaaid'....kweetniet, maar klinkt erg dubieus! :P
 
Hé Tobberloth (toverfluitje voor intiemie),

Na een topic geopend te hebben met de titel 'boter als glijmiddel' open je nu een topic met de titel 'we worden genaaid'....kweetniet, maar klinkt erg dubieus! :P

Het volgende topic wordt wellicht: "Dat heeft pijn gedaan" o.i.d :+ :+ 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan