Wij zijn alleen maar een motorclub...

Ze zijn alleen maar een motorclub......

  • jaja

    Stemmen: 64 88,9%
  • echt wel

    Stemmen: 8 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    72

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
"Wij zijn motorclub, verder niets"

"Wij zijn zuiver een motorclub, verder niets. " Dat zegt de nieuwe president van de Hells Angels, Unu. Verdenkingen van justitie dat de Hells Angels een criminele organisatie vormen, zijn volgens hem onzinnig. "Het is stemmingmakerij door justitie en de media. " De Hells Angels worden regelmatig in verband gebracht met moord, afpersing, drugs- en wapenhandel. Unu reageert donderdagavond in een uitzending van het tv-programma Zembla op de commotie. Hij laat zich in het clubhuis van de Angels met drie clubleden interviewen.

Dat we het even weten met z´n allen! :z
 
:^

Sleutelclub eerder :P



Om hoe laat is die zembla en op welk kanaal?

Zembla (NPS/VARA)
21:10 - 21:50 Documentaire

Afl.: De macht van de Hells Angels. Berichten over moord, afpersing en geweld blijven de Nederlandse Hells Angels achtervolgen. Toch is het de Nederlandse motorduivels gelukt in relatieve rust een imperium op te bouwen, tot ergenis van buitenlandse opsporingsdiensten. De geschiedenis van het succes van de meest gevreesde motorclub in Nederland. Regie: Dirk Bayens.
 
Kreidlerploeg Oost<--> Hels Angels.

Dus toch brommers en geen motorrijders?!


@Halve Eendsjels: nog bedankt voor de uitnodiging om te mogen kijken naar het vuurwerk, toen ik in de Fahrenheits. woonde in Amsterdam, bij de Weesperzijde. Jullie gaven een feestje.
 
nee volgens mij zijn het nette mensen die graag motor rijden,je kan toch niet zeggen dat die mensen crimineel zijn,want dan zouden ze toch vast zitten,daar is ons rechtsysteem toch voor ,en dat rechtssysteem werkt toch perfect.
 
Das mooi, kan ik in het lettertype en de kleuren van de Angels m'n naam op m'n pak laten naaien zonder dat ze me een mes op de keel zetten en vriendelijk verzoeken het er als de sodemieter af te halen ;)
 
Gaan ze nu lief doen....alle delicten bijelkaar opgeteld > krimineel & link.

Unu wil cker van het 'macho' imago af :?
 
nee volgens mij zijn het nette mensen die graag motor rijden,je kan toch niet zeggen dat die mensen crimineel zijn,want dan zouden ze toch vast zitten,daar is ons rechtsysteem toch voor ,en dat rechtssysteem werkt toch perfect.
:^

Die clubs in Denemarken en Noorwegen hadden alleen maar een onschuldig stoeipartijtje toen ze elkaar met anti-tankgranaten beschoten, dat die regeringen dáár dan ingrijpen... schandalig gewoon :P
 
Een harley is geen motor :+
Hoe kunnen ze dan een motorclub zijn ;)
en
:^

Sleutelclub eerder

zijn er verdomme nog topics te vinden waarin een hd níet wordt afgekraakt?? Het begint een beetje vermoeiend te worden.. B| Et tu, moderator??

Ga er eerst eens zélf op rijden, en vel dan pas een oordeel. Ga eens kijken bij Harley-world Amsterdam bijvoorbeeld, die Hells-Angel die daar werkt is best een aardige pief, die zal je vast wel een proefritje laten maken.
 
enzijn er verdomme nog topics te vinden waarin een hd níet wordt afgekraakt?? Het begint een beetje vermoeiend te worden.. B| Et tu, moderator??

Ga er eerst eens zélf op rijden, en vel dan pas een oordeel. Ga eens kijken bij Harley-world Amsterdam bijvoorbeeld, die Hells-Angel die daar werkt is best een aardige pief, die zal je vast wel een proefritje laten maken.

Ik ken Kampers die aardig zijn *D Maar daarom koop ik nog geen auto van ze ;)
 
Nou heb ik voor de lol afgelopen week op een non-HD gereden en op een echte...
Zowel de Buell als de Roadster reden HEERLIJK...

Dus waarschijnlijk is het gewoon groep-bashing... je weet wel, zo'n moment waarbij IEMAND roept "heej, winkeldief!" en dan 10 man gaan staan meppen en schoppen terwijl je een kassabonnetje hebt.

Maar je moet toch wel toegeven dat het heel verleidelijk is om met z'n 'allen' 1 merk te trappen, da's makkelijker namelijk.
 
enzijn er verdomme nog topics te vinden waarin een hd níet wordt afgekraakt?? Het begint een beetje vermoeiend te worden.. B| Et tu, moderator??

Ga er eerst eens zélf op rijden, en vel dan pas een oordeel. Ga eens kijken bij Harley-world Amsterdam bijvoorbeeld, die Hells-Angel die daar werkt is best een aardige pief, die zal je vast wel een proefritje laten maken.
anders ga je BMW rijden, die worden noooooit afgezeken.

maarja, dat is dan weer sperieure techniek
 
Nou heb ik voor de lol afgelopen week op een non-HD gereden en op een echte...
Zowel de Buell als de Roadster reden HEERLIJK...

Dus waarschijnlijk is het gewoon groep-bashing... je weet wel, zo'n moment waarbij IEMAND roept "heej, winkeldief!" en dan 10 man gaan staan meppen en schoppen terwijl je een kassabonnetje hebt.

Maar je moet toch wel toegeven dat het heel verleidelijk is om met z'n 'allen' 1 merk te trappen, da's makkelijker namelijk.


Kijk, jij hebt er tenminste op gereden. Als je HD nu wilt afkraken: Be my guest.(maar je weet wel beter :P ) Dan kan je het tenminste gefundéérd doen.

Overigens is die Kees (met sik) op dat programma van Zembla degene over wie ik het had, die werkt bij Harley World.
 
In Denemarken kunnen ze dr wel wat van :X En overal maar uitvluchten voor zoeken maargoed op het eind vh interview weet je net zoveel als op het begin :o :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan