Wij zijn hells angels ;)

Oooohh sorry, die ken ik niet wel die andere......... met een s
:)

Ik kan trouwens nergens op jullie site iets lezen over wat nu jullie relatie tot de Hells (jawel) Angels is los van het feit dat jij ze zegt te kennen dan wel kent. Lijkt mij een gewone motorclub waar een ieder lid van kan worden.
En met alle respect, je kunt niet zeggen dat de Hells Angels een 'gewone' club is.
Al was het maar omdat je er niet gewoon lid van kunt worden.

Het opsnuiven van de Harley sfeer doe ik op Harley treffen (als toeschouwer ja). Heel gezellig, broederlijk, veel toneel, waanzinne bikes (alhoewel het rijden erop vaak survivaltochten zijn).

Over en uit :z
 
:)

Ik kan trouwens nergens op jullie site iets lezen over wat nu jullie relatie tot de Hells (jawel) Angels is los van het feit dat jij ze zegt te kennen dan wel kent. Lijkt mij een gewone motorclub waar een ieder lid van kan worden.
En met alle respect, je kunt niet zeggen dat de Hells Angels een 'gewone' club is.
Al was het maar omdat je er niet gewoon lid van kunt worden.

Het opsnuiven van de Harley sfeer doe ik op Harley treffen (als toeschouwer ja). Heel gezellig, broederlijk, veel toneel, waanzinne bikes (alhoewel het rijden erop vaak survivaltochten zijn).

Over en uit :z

De enige relatie die ik heb, is die met mijn vrouw en mijn kinderen......de rest intresseert me niet zo veel.
En als je het niet kunt lezen/vinden dan zegt dat genoeg toch.....of moeten we soms ook op zetten dat we niet gecharmeerd zijn van Frans Bauer, wel weer van Rammstein en dan weer niet van Anton in Tirol :?

Slaap ze 8-)
 
Ik denk eigenlijk dat het raakvlak tussen MC's en de gemiddelde bezoeker die hier zit vrij klein is.

Hier zitten toch meer de kuipejochies en meisjes die nooit naar het soort treffen gaan waar colorclub's wel veel komen.

Er zijn hier ook wel mensen die daar heen gaan (ondergetekende bijvoorbeeld) maar niet zo veel en ik zie eigenlijk zelden meer dan 3 japse kuipracers op een treffen terrein staan dus de kans dat "men" elkaar ontmoet is niet zo groot, evenals de kans dat er "nare" dingen gebeuren dus....


:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan