wijze les deel twee (sjoerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

boogie

Rookie
20 mei 2004
26
0
amsterdam
Voor iedereen die heeft enigszins "grappig" heeft gereageerd op de dood van sjoerd in mijn vorige bericht wil ik zeggen.

Wat ben je dom! ontzettend dom.

ik probeer te laten inzien dat het zo makkelijk fout kan gaan.

Ik rij zelf iedere dag en merk dat dat ik grenzen constant verleg, zonder daar uiteindelijk echt rekening te houden met gevolgen die kunnen gebeuren.

Is het dan zo vreemd dat je eraan herinnert wordt hoe fout het kan gaan.
OM EVEN STIL TE STAAN BIJ DIT FEIT.

Hoe zou je het vinden als een van je vrienden of jezelf zoiets overkomt?

stelletje klootzakken, echt enorme losers
Ik hoop dat je motor snel kapot gaat.

weet je wat jullie kunnen?

juist

Voor iedereen die heeft enigszins "grappig" heeft gereageerd op de dood van sjoerd in mijn vorige bericht wil ik zeggen.

Wat ben je dom! ontzettend dom.

ik probeer te laten inzien dat het zo makkelijk fout kan gaan.

Ik rij zelf iedere dag en merk dat dat ik grenzen constant verleg, zonder daar uiteindelijk echt rekening te houden met gevolgen die kunnen gebeuren.

Is het dan zo vreemd dat je eraan herinnert wordt hoe fout het kan gaan.
OM EVEN STIL TE STAAN BIJ DIT FEIT.

Hoe zou je het vinden als een van je vrienden of jezelf zoiets overkomt?

stelletje klootzakken, echt enorme losers
Ik hoop dat je motor snel kapot gaat.

weet je wat jullie kunnen?

juist
Beste Boogie,

Post 1 van jou:Je zoekt een wheelieschool
Zijn die er in nederland?
In Engeland wel, het betreft een cursus van een dag. Met of zonder je eigen motor, scheelt aanzienelijk in de prijs.
Inderdaad,... eerst een cursus, want ik heb al teveel filmpjes gezien waar het niet goed gaat.

Bestaat er in nederland een dergelijk iets?

greetz

Post2
He hoi,

als ik mijn zx6 inruil kan ik deze voor ongeveer 3000 kopen. zal ik dat doen.
1994 en 27000km.

Ik heb er veel zin in?
Zijn er mensen die de zelfde fiets hebben? Tevreden? vast wel.

is er iemand die mij wat meer specificaties kan geven.
Met name dan het weggedrag zoals echte pk's en hoe snel ga je met deze motor
van 0 naar 200.
Ik ben ook benieuwd in welke versnelling ik motor nog op zijn achterwiel krijg.

greetz
bas

post3
om iedereen te laten inzien

Onlangs was ik op een feestje waar het zeer gezellig was.
Ergens in de nacht stapte iedereen op.
Sjoerd stapte op een motor om even te laten zien hoe snel zijn motor kon optrekken. Hij had niet gedronken.
150 meter verder verloor hij de controle over het stuur.
Precies voor een huis waar een doctor woonde.
de doctor heeft hem niet meer kunnen redden, hij was op slag dood.

IEDEREEN, rijden is fun, maar BLIJF BEWUST

Ik ben het met je eens dat de reacties op de hierbovenstaande post niet allemaal getuigden van respect en medeleven.
Je zult echter ook moeten toegeven dat je verhaal over de dood van 'sjoerd'enigzins vaag en 'moraalridderachtig'overkomt op je mede forummers.
Bovendien vraag je eerst info over een wheelyschool, vervolgens ben je benieuwd hoe snel je een zx9 op zijn achterwiel krijgt en dan kom je met het sjoerd verhaal.

Ik moet zeggen, het komt ook op mij allemaal een beetje vreemd over, je had wellicht wat duidelijker kunnen zijn zodat je wat serieuzer genomen zou worden.

Als sjoerd het idd niet heeft overleefd, Sterkte ermee.

Beste Boogie,

Ik ben het met je eens dat de reacties op de hierbovenstaande post niet allemaal getuigden van respect en medeleven.
Je zult echter ook moeten toegeven dat je verhaal over de dood van 'sjoerd'enigzins vaag en 'moraalridderachtig'overkomt op je mede forummers.
Bovendien vraag je eerst info over een wheelyschool, vervolgens ben je benieuwd hoe snel je een zx9 op zijn achterwiel krijgt en dan kom je met het sjoerd verhaal.

Ik moet zeggen, het komt ook op mij allemaal een beetje vreemd over, je had wellicht wat duidelijker kunnen zijn zodat je wat serieuzer genomen zou worden.

Als sjoerd het idd niet heeft overleefd, Sterkte ermee.
100% :^

Fuck it man.

Je brengt dit bericht van de dood van JOUW vriend op een manier alsof het JOU geen ruk kan schelen. En dan vind je het raar dat je daar zulke reacties op krijgt. NO shit.

GROW A BRAIN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan