Wijzigen van 25 Kw naar 88 Kw

WimPelgrom

Rookie
27 jun 2002
5
0
Lobith
Weet iemand wat ik moet doen om op het kenteken de melding van 25 Kw ongedaan te maken.

Ik heb net een motor ingevoerd, volgens de duitse papieren was deze stilgezet op 25 Kw, en de RDW neemt dit over.
Omdat ik zeker weet dat de 25 Kw niet klopt wil ik dit op papier ook terug kunnen zien.

Alvast bedankt
 
ik heb een duitse 25kw zxr ingevoerd en bij de keuring de keurmeester gevraagd het 25kw deel te vergeten omdat ik hem toch op vol vermogen ging zetten.
Omdat ik een "zwaar" rijbewijs heb en niemand zo gek is om vol vermogen op z'n kenteken te hebben en 25kw te rijden wilde hij hier wel aan meewerken.

anders is de optie natuurlijk 25kw invoeren en keuren, ombouwen en laten herkeuren
en da's zonde van de tijd en het geld.
 
Sterker nog...... ----->>>>> NIET MOGENLIJK (als het al op je kenteken staat tenminste).

25kw invoerenvanuit Duitsland is geen probleem. Echter idd. bij de keuring aangeven dat hij geen 25 kw hoort te zijn/moet zijn/is... (vul maar in) dan komt het org. vermogen op je kentekenbewijs. Indien het er al op staat krijg je dit er niet meer vanaf.

Waarom dan niet banditbiker..... nou ik heb zelf 2x een geimporteerde 25kw suzuki (gs500 en gsf600s bandit) gehad en beide stond dus 25kw op kenteken. Ik wou hier graag vol vermogen van laten maken. Bellen met de RDW (ze zeggen dat het kan) vervolgens krijg je 2 weken later een bericht dat het een geimporteerde motorfiets betreft en dat je een conformiteitsverklaring van de Nederlandse importeur moet hebben (in mijn geval was dit de Nimag). Die zeggen gewoon ...... DIKKE VINGER wij werken hier niet aan mee omdat de motor niet door ons is ingevoerd (en de nimag er dus niets aan heeft verdient...... :r ). Vervolgens weer RDW bellen ja, nee sorry maar kan echt niet zonder.... misschien moet je het maar bij de duitse importeur proberen dan....

Toen heb ik mijn pogingen maar gestaakt en het zo gelaten...... nu gewoon een vol vermogen fiets gekocht en geen geemmer meer met de RDW..... :X
 
wat kost het invoeren van een zxr400

Afhankelijk van het bouwjaar..... kweet niet precies.

Vaak is het zeker wel de moeite hoor....

mooie moto in Duitsland uitzoeken en dan nog ff een paar honderd/duizend eurotjes BPM betalen. Keuren en Klaar..

Maar daar zijn al vele topics over. gewoon ff zoeken
 
Ik zou 'm lekker op 25kW laten staan. Kan je denk ik gemakkelijker verkopen, omdat ie ook als 25kW gereden kan worden als ze dat willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan