Wijzigingen CB 900, Hornet?

Ivolution

MF'er
14 okt 2002
191
0
Breda
Zijn er wijzigingen aangebracht in de 900 door Honda sinds hij in 2002? op de markt is gekomen?

Ik vraag dit omdat er op de Honda site staat dat hij het Pro-link systeem heeft (monoshoque bevestiging) achter. Dacht dat ik in de 1e tests die ik ergens las dat ze dit een gemis vonden. m.a.w. Hij had hem niet?
 
M.b.t. 2004-model:

De Honda CB900F is een woeste streetfighter met een hoog pretgehalte. Deze CB900F maakt gebruik van het blok van de 1998 Fireblade, het supersportieve vlaggenschip van Honda. Ook de remmen en wielen komen uit de Blade, terwijl het ruggengraatframe is gebaseerd op dat van de CB600F, maar dan uiteraard wat steviger uitgevoerd. De 919cc metende vierpitter werd voor deze toepassing op topvermogen iets teruggetuned ten gunste van meer kracht in het lagere toerenbereik. Voor 2004 is de mapping van de injectie nog aangepast, bovendien krijgt de CB900F dit jaar een katalysator, verstelbare veervoorspanning voor en instelbare uitgaande demping voor en achter. Ook krijgen de tellers een verchroomde behuizing en een lcd-klokje en komen er twee extra bagagehaken aan het kontje.

Hopelijk heb je hier iets aan... ;)
 
De eerste hornet 9 koop ik wel voor 6/7.. dan gooi ik er wat hyperpro vering onder. Heeft iemand dit gedaan? Voor en achter? En ... wat was je kwijt qua materiaal/plaatsing?
 
Terug
Bovenaan Onderaan