Wil de MF-oma contact opnemen met...?

Kan wel vragen of mijn oma achterop wilt, maar denk dat ze het niet durft.
Zwak hart e.d. en dat wil ik haar niet aan doen.
 
mijn oma is wel eens meegeweest op me zx-6 (met 25 kw)
Ging ik dr weg brengen naar een vriendinne dagje, vond ze vet koel natuurlijk dat ze eventjes door dr kleinzoon op een motor weggebracht wordt.

Ik zal dr wel eens uitnodigen om mee te rijden op de gsx 1400 (zonder begrenzing) *D
Kijken hoelang dat kunstgebidje binnen de helm blijft, en hoelang het duurt voordat de tena lady verschoond moet worden.


Frank
 
mijn oma is wel eens meegeweest op me zx-6 (met 25 kw)
Ging ik dr weg brengen naar een vriendinne dagje, vond ze vet koel natuurlijk dat ze eventjes door dr kleinzoon op een motor weggebracht wordt.

Ik zal dr wel eens uitnodigen om mee te rijden op de gsx 1400 (zonder begrenzing) *D
Kijken hoelang dat kunstgebidje binnen de helm blijft, en hoelang het duurt voordat de tena lady verschoond moet worden.


Frank
:} :} :} :] :} :} :}

Coole granny's zijn er dus wel!
 
mijn oma is wel eens meegeweest op me zx-6 (met 25 kw)
Ging ik dr weg brengen naar een vriendinne dagje, vond ze vet koel natuurlijk dat ze eventjes door dr kleinzoon op een motor weggebracht wordt.

Ik zal dr wel eens uitnodigen om mee te rijden op de gsx 1400 (zonder begrenzing) *D
Kijken hoelang dat kunstgebidje binnen de helm blijft, en hoelang het duurt voordat de tena lady verschoond moet worden.


Frank

mwa zolang jij 'm in de vooruit zet en je oma naar vóóren blijft kijken zie ik niet waar dat kunstgebidje de helm uit moet hoor. Of je moet héééél hard optrekken... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan