Wil een Ducati monster halen wie kan me informeren

ik weet er nog 2 te koop; een 600 en een 900.. beiden Darks van rond de 2-3 jaar oud, voor een hele nette prijs. mail als je interesse hebt. haga-san@southwest-crew.cc.
 
Heb je je meisje aant monsteren geholpen of ga je de jouwe for sale zetten? ;)
O-) denk dat ie haar hier al aan het proberen is om aan het monsteren te gaan })
full
 
Nou, wil dr zelf ook maybe weer een :X Heb wat leuke opties in gedachten, we gaan vrijdag ff goed kijken op de rai. Wil weer een SS, en voor de prijs van een knappe 748 koop je ook een nieuwe 600 supersporter.en niet onbelangrijk...ducati heeft voor mij echt afgedaan
 
Nou, wil dr zelf ook maybe weer een :X Heb wat leuke opties in gedachten, we gaan vrijdag ff goed kijken op de rai. Wil weer een SS, en voor de prijs van een knappe 748 koop je ook een nieuwe 600 supersporter.en niet onbelangrijk...ducati heeft voor mij echt afgedaan

Waz happened? Je hebt em toch bij Biggelaar laten opkalefateren??
 
Waz happened? Je hebt em toch bij Biggelaar laten opkalefateren??

Ja hij is weer helemaal goed, dus nu ook goed te verkopen / in te ruilen. Maar moet eerst eens goed bedenken wat ik wil. Daarom gaan we vrijdag goed rondkijken op de rai. Dus rij zolang gewoon door op de duc, want zoals ze al vertelde..nu rijdt ie super.



Ben jij zijn eerste vriendinnetje ofzo :? :X :+

De eerste met verstand van motoren ;)
 
Mensen ik ben er uit. Ga me een Ducati Monster M620 maar dan metalic grijs en de frame grijs maar ga eerst nog een stukje proefrijden. Ik ben er 75% overtuig dat dit het wordt!!!!! :+
 
Mensen ik ben er uit. Ga me een Ducati Monster M620 maar dan metalic grijs en de frame grijs maar ga eerst nog een stukje proefrijden. Ik ben er 75% overtuig dat dit het wordt!!!!! :+

Ben es benieuwd!! Grijs is wel errug stoer hoor, zie je niet zoveel.

Enne........ laat je niet ontmoedigen door moppersmurf hierboven :X :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan