Wil een Ducati monster halen wie kan me informeren

Ben es benieuwd!! Grijs is wel errug stoer hoor, zie je niet zoveel.

Enne........ laat je niet ontmoedigen door moppersmurf hierboven :X :+

full


Mopper smurf :? ... "Racesmurf goes Fireblade }) "

Mopper smurfin zal je bedoelen }) :+


full


[me]De verkopers waren blij met mn actie... terwijl er klanten stonden O-) [/me]


Gulmaster. :9
 
De chinees wilt geen Jap!!!!! Doe mij maar liever een Europeaan!!! Grapje ieder zijn eigen voorkeur aan een motormerk anders is het straat beeld ook zo saai overal dezelfde motor. O-)
 
He ik sta bij jullie op de foto. Als je goed kijk zit ik op die Zwart duc op de achtergrond. Zwart haar en blauw spijkerbroek en een grijze tui. Toevallig!!!!!!!!!!!!! :)
 
[me]Carfixer gaat vrijwel zeker de 620 inruilen voor de S2R[/me]

moet wel ff sparen O-)
 
Een S2R heeft bijna het vermogen van een M900, das dus mooi.
Maar voor echte "value for money" moet je een M1000 halen, met een paar dempers en klein kietelwerk zit je zo op het vermogen van een S4, in de buurt van 100pk dus.
( op het achterwiel dan) dus aan de kruk nog een ruk meer.
Als je dan bedenkt dat een S2R kwa prijs in de buurt komt van een M1000 zou ik wel weten wat ik ga halen.
Die M1000 heeft een berg koppel meer.....

Trouwens vorige maand hebben we nog een S4R zien sprinten met een M1000 ( boven de 180 naar top) de S4R moest er flink aan trekken ( bleef uiteraard sneller) maar kost ook een flinke duit meer.

En als je ECHT de centen hebt, haal dan een S4R, dat is gewoon beestachtig snel, dan moet er wel een hele snelle 4 pitter naast staan om dat bij te houden...
 
Ik zou helemaal geen Monster 620 halen:
- rijd voor geen meter
- ziet er niet uit
- je trekt er geen bekijks mee
- geluid is waardeloos
- er zijn geen accesoires voor te koop
- je beleeft er helemaal geen plezier aan
- je bent de enigste die er een wilt hebben
- onderhoud is schreeuwend duur
- wheelies lukt niet
 
Ik zou helemaal geen Monster 620 halen:
- rijd voor geen meter
- ziet er niet uit
- je trekt er geen bekijks mee
- geluid is waardeloos
- er zijn geen accesoires voor te koop
- je beleeft er helemaal geen plezier aan
- je bent de enigste die er een wilt hebben
- onderhoud is schreeuwend duur
- wheelies lukt niet

zegt iemand die ook een M620 heeft????

Heb vorger ook een M620 gehad en viel heel goed mee!!

Is alleen niet overdreven krachtig en mist een beetje koppel maar rijdt toch stukken beter als een jap.

Nu rij ik met een M750, trekt ongeveer even goed op maar heeft wat meer koppel en rijdt een beetje beter.
 
De hamvraag is: wat wil je er mee gaan doen als onervaren rijder?

Begin dan gewoon op een gebruikte 600, heb je er lol in, haal je toch gewoon een snellere.
Het motto is: eerst leren lopen, dan pas gaan rennen, of ben je levensmoe? een S2R loopt al flink snel voor een beginner!
En als ik dan naar mijn littekens kijk, en de revaliatietrajecten die ik heb gehad........ kan ik alleen maar zeggen begin met een kleine monster...
 
De hamvraag is: wat wil je er mee gaan doen als onervaren rijder?

Begin dan gewoon op een gebruikte 600, heb je er lol in, haal je toch gewoon een snellere.
Het motto is: eerst leren lopen, dan pas gaan rennen, of ben je levensmoe? een S2R loopt al flink snel voor een beginner!
En als ik dan naar mijn littekens kijk, en de revaliatietrajecten die ik heb gehad........ kan ik alleen maar zeggen begin met een kleine monster...

:^

Stuur me eens een mailtje O-) Heb een gebruikte 600 voor je ;) Sneller dan een orginele, net grote beurt gehad, enz :) Rekeningen erbij, en veel veel veel acc.
Enne, de monster rijders hier kennen em wel dus ook aan hun kun je vragen of hij netjes is of nie ;)

@ ron: eerst de monster verkopen, dan een blade. Heb nog niet gevraagd wat ik als inruil zou krijgen. verkoop em liever zo, kan ik weer een uitlaat afdwingen bij de nieuwe :)
 
Pffff, wat wil jij nou toch eigenlijk. De topicstarter heeft interesse in een Monster. Da's z'n goed recht.
Maar dat geblaat er doorheen :?

van mij mag ie een duc monster, wens ik hem veel plezier ermee.

Ik geef en zeg alleen mijn mening over een duc... ik ZOU het niet willen. Klaar :P
Er staat nergens dat je je eigen mening niet mag geven, dus maak ik er gebruik van :) Net als iedereen
 
Ga lekker op een honda fireblade forum zeiken,we weten nu langzamerhand wel dat je geen smaak hebt
van mij mag ie een duc monster, wens ik hem veel plezier ermee.

Ik geef en zeg alleen mijn mening over een duc... ik ZOU het niet willen. Klaar :P
Er staat nergens dat je je eigen mening niet mag geven, dus maak ik er gebruik van :) Net als iedereen
 
Ga lekker op een honda fireblade forum zeiken,we weten nu langzamerhand wel dat je geen smaak hebt

Ga jij dan naar het dcn forum ? Daar zitten meer duc rijders met lange tenen ;)
Als jij dr niet tegen kan dat ik van jap naar duc en weer trug ga dan heb jij een probleem. Ik lig er niet van wakker O-)
De starter van dit topic wil graag een duc, een ander wil dat niet. laat ze!
enne smaak is toch nog altijd iets persoonlijks :? erg goed argument van je...NOT :X
Zelf vind ik een monster leuk & mooi, maar een blade ook. En als ik de monster kan verkopen komt er dus gewoon een andere bike. :]
 
van mij mag ie een duc monster, wens ik hem veel plezier ermee.

Ik geef en zeg alleen mijn mening over een duc... ik ZOU het niet willen. Klaar :P
Er staat nergens dat je je eigen mening niet mag geven, dus maak ik er gebruik van :) Net als iedereen
Goed, de openingspost:
Hallo,
ik ben van plan om in Januari een Ducati Monster te gaan bestellen. Een Monster 620 of een 800. Wie kan me vertellen wat ik beter kan nemen????? Zo wil ook een andere uitlaat er onder monteren daar weet ik nog niet genoeg wat voor een uitlaat. Is er tevens een motorclub met Ducati monster? Wie o Wie wil me helpen.

Al vast bedankt voor de moeite
de mzzl

Nou, lijkt me een serieuze vraag. Vervolgens een kleine greep uit jouw reacties:
Dan hoop ik dat hij nog een duc thuis heeft staan, want anders heeft zn nick niks meer te betekenen :X O-)
Heyz Carfixer ,
Ik las trouwens dat je ook vrijdag naar de rai gaat O-)
bel ff anders als je er bent als je interesse hebt.
mail me maar als je mn tel nummer wilt :)
Vervolgens wordt de boel nog wat opgesmukt met foto's van braakgebaren boven motoren. Heel kleurrijk allamaal hoor. Maar met de vraag van de topicstarter heeft het natuurlijk geen klap van doen. Als jij het belangrijk vindt, jezelf in het middelpunt van de belangstelling te plaatsen... prima joh. Maar waarom een serieus topic daar voor lenen?En met het geven van 'je eigen mening' heeft dit natuurlijk niet zo veel meer van doen. Enkel schrijven dat hij noch een 620, noch een 800 moet kopen (eventueel onderbouwd met argumenten) had dan toch volstaan?
 
Ga jij dan naar het dcn forum ? Daar zitten meer duc rijders met lange tenen ;)
:o

Door superduc again op 25-10-2004 16:35

Ga lekker op een honda fireblade forum zeiken,we weten nu langzamerhand wel dat je geen smaak hebt



Denk meer dat superduc again het hier over hebt:

Door Gulmaster. op 19-10-2004 13:06


Die van hem gaat for sale

Blijf zeiken dat ie zn motor moet verkopen totdat ie weg is
-------------------------------------------------------------

Door Gulmaster. op 20-10-2004

En da ding rijdt nu zo ontiegelijk vet Voor de eerste paar honderd km! alleen het blijft een duc en daar is ie nu eindelijk met mij eens
-------------------------------------------------------------

Door Racesmurf op 20-10-2004 21:28


De eerste met verstand van motoren

-------------------------------------------------------------

* De verkopers waren blij met mn actie... terwijl er klanten stonden


Gulmaster.

-------------------------------------------------------------
Door Gulmaster. op 24-10-2004 22:35


Ja daar had ik als eerste op "gekotst"


Alleen voor de foto gingen we ik toch voor een zwarte

-------------------------------------------------------------


Door Gulmaster. op 25-10-2004 12:55


Ik geef en zeg alleen mijn mening over een duc... ik ZOU het niet willen. Klaar

-------------------------------------------------------------
Door Gulmaster. op 17-10-2004 11:51


jammer dat de dealers niet open zijn

Kreeg ie gelijk een japanner terug

-------------------------------------------------------------
Door Gulmaster. op 26-09-2004 18:51


Hou je monster man
Die dingen rijden relaxend


positief!!!
-------------------------------------------------------------
Door Gulmaster. op 06-10-2004 22:22


Ik rij ook wel es op de duc monster van mn Racesmurf... tja duc rijders zat hoor hier

positief!!!
------------------------------------------------------------
Door Gulmaster. op 15-08-2004 11:27


wel stoere dingen hoor de Monsters
ze zitten en rijden wel relax!

positief!!!
------------------------------------------------------------

:X :X :X [me]Carfixer pakt een biertje en chips erbij en kijkt hoe dit topic verder verloopt :X :X :X [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ach, volgens mij word het weer zo'n eindeloze discussie over jappen en duc's. Beetje zinloos. |(

Altijd zitten jap rijders te zeuren over ducs (zoals Gulmaster.). Ten tweede heb je dan de ducrijders die hun lange tenen extra uitsteken (zoals superduc). Verder heb je mensen zoals ik die het leuk vinden om een duc te rijden maar die ook het rijden op een jap erg waarderen. En dan heb je ook nog de mensen die maar een beetje met alles meelullen :Z
Dus je menig geven mag, maar als we allemaal onze tenen een beetje inhouden moet het een stuk beter gaan @ MF ;)
 
Ach, volgens mij word het weer zo'n eindeloze discussie over jappen en duc's. Beetje zinloos. |(

Altijd zitten jap rijders te zeuren over ducs (zoals Gulmaster.). Ten tweede heb je dan de ducrijders die hun lange tenen extra uitsteken (zoals superduc). Verder heb je mensen zoals ik die het leuk vinden om een duc te rijden maar die ook het rijden op een jap erg waarderen. En dan heb je ook nog de mensen die maar een beetje met alles meelullen :Z
Dus je menig geven mag, maar als we allemaal onze tenen een beetje inhouden moet het een stuk beter gaan @ MF ;)
Helemaal mee eens :}

[me]carfixer heeft de chips maar weer in de kast gedaan en zijn ondertitel voor de zekerheid dan maar veranderd O-) [/me]
 
Ga jij dan naar het dcn forum ? Daar zitten meer duc rijders met lange tenen ;)

Heb je het over mij?!?!? :(

:+

Ach, ieder zn ding. Ik vind de nieuwe Blade ook super, al zal ik hem zelf niet kopen.

Stangen tussen rijst en spaghetti rijders zal nu eenmaal altijd wel blijven. Zelf doe ik daar echter noooooooit aan mee O-)
 
Het gaat mij helemaal niet om het feit dat iemand een Honda nou zo leuk vind of niet
Alleen dat gezeik van dat wijf in dit topic komt mij de neus uit
Dit topic ging over iemand die informatie wilde hebben over een monster en niet over de gevoelens van een puber met pms
Ik heb erg korte teentjes en als iemand een andere motor leuker vindt nou en
Maar als iemand om informatie vraagd over een bepaalde motor die hij wel leuk vindt,en je krijgt ongevraagd advies van iemand die net 5 kilometer op een monster heeft gereden ben je daar lekker mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan