Wil een e-dirtbike halen maar welke?

Bikedirtzuid

Rookie
22 dec 2018
2
0
Yo ik wil een e-crossmotor halen maar weet niet welke. Ik heb rond de 1,80m lang en wil dus ook graag een elektrische motor maar weet nou niet welke. Aangezien de meeste die ik heb gevonden waren bedoeld voor kinderen rond de 10 jaar. Kan iemand mij alsjeblieft een link sturen van een e-dirtbike die rond de 40km rijd.
 
Ja ik ben ook van gedachten verandaed ik wou zo elemtrische halen omdat ik dan minder opval voor politie want ben nog 14 jaar en wil gewoon in het openbaar rijden. Maar ik keek op de website www.motorpromo.nl. Zag ik de motor NXD PRIME 125CC 4 TAKT maar leek me iets te klein voor me. Ik ben 1,80 zou hij me passen?
 
Met een hamer past alles.
Je zegt dat je minder wil opvallen, waarom denk je nu dan aan het illegaal rijden op een motor, zonder kenteken, zonder rijbewijs, zonder verzekering, met een lawaai uitlaat?
Als je een beetje nadenkt snap je dat dit geen goed idee is.
Koop een crossfiets, leef je uit.
Koop een MTB, desnoods electrisch ondersteund.
Koop een echte crossmotor en ga bij een vereniging zodat je legaal op een baan rijdt.
Maar koop geen ding zonder kenteken waar je illegaal de bossen mee ingaat zodat alle echte motorrijders een slechte naam krijgen en jij het verpest voor honderden liefhebbers van legaal offroaden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan