Wil er iemand ruilen ? xl 500 tegen ..

Vinnie165

MF veteraan
5 apr 2005
2.823
1
Helchteren
misc


Mijn xl500s bouwjaar is klaar en ben weer op zoek naar iets anders.
Iets minder proper maar toch goed in orde

iemand interesse ? :)
 
wat wil je? kies maar wat uit uit onderstaand lijstje in mn sig

behalve XR en z400f :)

welk jaar is die XL btw?

edit: die gpz is een viercilinder die wat opknapwerk nodig heeft... wilde eigenlijk het blok overzetten (4cilinder in lijn, onlangs met bonnen aanwezig nog kleppen gesteld enz enz enz). Heeft meer power dan die z400f van me.

Ding is vrijwel compleet, heb zelfs het originele gereedschapssetje erbij :) ... wilde ook de achterbrug met schijfrem overzetten, maar ik denk dat het er toch nooit van gaat komen dus hij staat hier een beetje in de weg.

Anyway..als die XL goed is lijkt het me een leuk fietsje voor erbij...maar moet jij natuurlijk ook interesse hebben in mijn aanbod :)
 
en het is een brik , zie onderkant poot.

mja ...brik...bij mij is alles van voor 1990 een brik...in welke staat dan ook :)

hij is niet geragd ofzo...ik heb er een paar keer mee door de straat gereden...ding staat hier puur als donor wat er dus niet van gaat komen.
(oeh nu twijfel ik weer...de uitlaat kan mn soepblik mooi vervangen)...
 
Hoe bedoel je , het is toch een oldtimer niet ?

Heeft wel belgische papieren he.

blauwe platen is tot 1978 hier in NL...heeft verder niets met oldtimer te maken (ja alles met blauwe plaat is oldtimer, maar alles wat oldtimer is heeft geen blauwe plaat)..

belgische papieren is wel butje...dan moet ik weer moeite gaan doen om er mee de weg op te gaan...iemand ervaring mee?...

gpz heb ik geen foto van geloof ik..zal es googlen.
 
ik denk dat ik het toch liever in de enduro cross stijl wil houden.

de gpz lijkt me teveel op mijne boldor
 
Terug
Bovenaan Onderaan