Wil iemand nog zijn motor verbouwen?????

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
491
Misschien nog iemand met een Hayabusa die verbouwd moet worden???

Of misschien een V-max, wat denk je, iets voor jouw, Nitromax???
Zie voor meer gruwelijks http://www.trikeshop.co.uk/


goldbusa5001.jpg


newmax1.gif
 
Kom op!! Allemaal lid worden van het liliane fonds! Die helpen deze gehandicapte kindjes binnen no-time weer op 2 wielen te rijden })
 
Sjezus hee! Nou ja, in ieder geval hebben ze er veel werk ingestopt...dus dat vind ik dan wel weer kunstig...

Maar voordat ik daarop ga rijden :]
 
goh....gizzmo is nognie terug of hij heeft MF alweer gevonden? lastig he Giz...zo\'n week zonder MF.. :)

Welkom terug in dit zonnige landje, enne we bellen 8-)
 
goh....gizzmo is nognie terug of hij heeft MF alweer gevonden? lastig he Giz...zo\'n week zonder MF.. :)

Welkom terug in dit zonnige landje, enne we bellen 8-)

Nou, idd.

Ik kon trouwens wel internetten in Hotel, maar ik heb me ingehouden.
Gaat dan iets teveel op een verslaving lijken.

Moets trouwens eerst me computerje weer in de lucht krijgen, was voordat ik vertrok gecrasht, maar als het moet lukt dat verrotte snel. })
 
Gizz,
het feit dat ik èn Vmaxen èn trikes ( sommigen iig ) èn NOS leuk vindt, betekent nog steeds niet dat ik deze creaties ergens op vindt lijken. Ik heb ze btw allang in Engeland zien rijden bij de dragraces ( oud nieuws dus eigenlijk ) en die Haya met NOS is ècht fucking snel !!!
Ik heb nog wel ergens een foto van een VMax trike met 2 vóórwielen waarvan de voorspatborden doorlopen in de scoops, leuk ding wel. Mocht ik gelegenheid hebben m\'n scanner te installeren dan zal ik die foto hier in dit topic plaatsen voor de geinteresseerden ( of iig degenen die graag overal commentaar op leveren ;) )
 
Of deze van EML (uit Neede :) )
14v.jpg


14a.jpg


Stonden vorig jaar ook in Utrecht (dit jaar trouwens ook).

Ik geloof dat die dingen vooral naar Japan gaan aangezien die kleine jappen een normale Goldwing niet overeind kunnen houden.. ;)
 
Die Busa-trike is errug wijs (op de spoiler na), maar de rest, met complete fauteuilles dus, vind ik dus echt 3x niks...
 
Die Busa-trike is errug wijs (op de spoiler na), maar de rest, met complete fauteuilles dus, vind ik dus echt 3x niks...

Die spoiler is super cool!
Ik wil ook zo\'n busa!!!! (alleen als ik er dan ook een met slechts 2 wielen bij kan hebben natuurlijk)
 
Die Busa-trike is errug wijs (op de spoiler na), maar de rest, met complete fauteuilles dus, vind ik dus echt 3x niks...

Die spoiler is gaaaaaf man!
Tering, met zo\'n ding wil\'k wel in de file aanschuiven hoor.. woow!

Die spoilertjes aan\'t voorwiel.. woowie fiets gewoon!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan