Wil je gaan motorrijden, krijg je dit in je mailbx

Wat een nare berichten vind ik dat ;( ;( ;( ,wens Jolanda maar heel veel sterkte en ik hoop dat John er toch gauw weer bovenop komt,heel veel sterkte allemaal.
 
Even een bericht over John:

De situatie verslechtert
langzaam. Hij is nog steeds in coma en wordt inmiddels weer met
medicijnen "slapend" gehouden. Hij wordt nog steeds beademd en
inmiddels is gebleken dat de zuurstofopname door het bloed is
teruggelopen: de actie daarop is geweest dat er met een hogere
frekwentie en met meer zuurstof beademd wordt.
Ook heeft hij koorts
gekregen en de verwachting is dat het gedeelte van de hersenen die dat
regelen niet goed functioneren. Inmiddels is zijn temeratuur tot boven
de 40 graden gestegen. Met ijs wordt er getracht de temperatuur naar
beneden te krijgen.
Tevens is de werking van de nieren dusdanig aan het
teruglopen dat binnenkort overgegaan moet worden tot dialyse, om in
ieder geval vocht en verontreiniging uit zijn bloed weg te kunnen
voeren.
Dat hij longontsteking had was jullie al bekend.

Omdat niemand
genoeg kennis heeft over coma's, elk geval weer apart is, kan er niets
gezegd worden over de voortgang in deze situatie. Feit is wél dat de
verslechteringen niet bepaald positief zijn voor de verdere
ontwikkelingen.

B|
 
Hier word ik toch weer even heel erg stil van... wat een rotberichten zijn dit toch. Helaas gebeuren er dagelijks ongelukken en als het dan zo dichtbij komt... eigenlijk zouden we de motor allemaal een keer 1 minuut stil moeten zetten voor dit soort slachtoffers... uiteraard wens ik iedereen alle sterkte die dit kan gebruiken en hoop ik net als iedereen dat het toch weer wat beter mag gaan binnenkort...
 
Lezen jullie ook wel eens berichten waar je eventjes heel stil van wordt? Ondanks dat ik de beste man niet ken, hoop ik echt dat hij erbovenop komt.
 
sminder... succes ermee.

Kan me je gevoel wel enigszins voorstellen. Laatst twee familieleden van een bekende dodelijk verongelukt met de motor. Reden niet te hard (was ook nog binnen BBK dus gewoon maximaal 50) maar helaas wel weggegleden in een bocht met een muurtje vlak naast de weg. Zet je toch wel aan het denken...
 
Sterkte, en hopen dat hij er weer bovenop komt.

Heb begin dit jaar in dezelfde situatie gezeten. Ben je net aan het rondkijken wat voor (1e motor) je gaat aanschaffen, komt er bericht dat een vriend is verongelukt. 2 maanden intensive care met ups en downs, talloze operaties en uiteindelijk toch heengegaan.

Toen heb ik toch ook ernstig mijn twijfels gehad (zie: Nou komt het ineens dichterbij... ) . Inmiddels rij ik met veel plezier, maar ben erg argwanend ten opzichte van overig verkeer. Het schiet me dan ook nog al eens in het verkeerde keelgat als ik hier of daar opschepperij voorbij hoor/zie komen over snelheden en bochtjes en zo. Die paar vierkante centimeter is immers zo van het wegdek afgerost. dan denk ik wel eens "gebruik je verstand ipv dat lichaamsdeel onder je buik". Misschien niet altijd even correct, maar ja... herinneringen raak je niet zomaar kwijt.
 
@DMonster

Gecondoleerd. Ik lees hier bij ons op het bedrijfsnetwerk dat John inmiddels overleden is na 14 dagen strijd.

Sterkte met de verwerking
 
Gecondoleerd......heel veel sterkte voor alle nabestaanden

Lucie
 
Terug
Bovenaan Onderaan