wil je vrijheid voelen rij dan heerlijk weg op je

Status
Niet open voor verdere reacties.

helga

MF'er
11 jul 2006
32
0
drachten
hallo iedereen.....

hoe gaat het hier motormuisjes hahaha...
is het niet waar als je heerlijk op je motor zit dat je dan ook heerlijk leeg bent in je hoofd?
de wind wat langs je helm glijd de blik op oneindigheid,
genietend van de wegen en natuur om je heen.
de kleine wegen die je pakt of juist de snelheid op zoekt op de duitse autobaan??
de motor goed op toeren brengt als je met een rot gang plat door de bocht gelijdt of juist langzaam toert met je vriendin achter op?
of toch met al je vrienden op zon heerlijke toer tocht gaan en dan af en toe een taras je pakt?
of ga je liever naar duitsland de neurburgering op voor dat snelle bochte werk??

ik ben een jonge vrouw die heel veel van motoren houd..
hellaas nog geen motorrijbewijs en kan bij niemand achter op????
ben 21 jaar met nog een wens te gaan om voor een keer op assen te mogen rijden?
heb vroeger op motorcross gezeten heb wel zonder rijbewijs gereden maar heb nu geen motor meer door om standig heden...

ik zit vaak op msn als iemand zin heeft om eens lekker te praten over motoren heel graag voeg mij dan maar toe....
helgavanbruggen@hotmail.com

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/389198/f884eab2898a03c47c4678c50889af22 (Afbeelding 005.jpg)​
 
full


:o
 
Heb jullie beide toegevoegd. Hoofd is niet nodig.

ROFL _O-


@TS, ik waarschuw je alvast een beetje voor een overvloed van mannelijke hormonen die zo dit topic binnen gaan druppelen. Neem alles met een grote korrel zout :P

Voor de rest is het hartstikke gezellig hier :Y
 
vooruit dan maar, heb je toegevoegd

:o

hebie wel cam


:+
 
Laatst bewerkt:
tanx ja leuk om hier te zijn hoe gaat het met jullie mag ik vragen wat voor motor jullie rijden en hoe oud jullie zijn man/vrouw?
liefs mij helga motor muisje
 
iets zegt me: dit zou wel eens uit de hand kunnen lopen.... :+



vreemd :? :P
 
gaan jullie vaak te rijden en waar dan?
hebben jullie vaak iemand mee achter op?
of zijn de vrouwen te bang om op hoge snelheden mee terijden hihih
sorry vrouwen niet verkeerd bedoeld ik ben een vrouw maar ik hou van snel heden tot berijkt van 310 km/p in duitsland op een kawa zx-10
gaaf is dat heerlijk bij 199 houd hij op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan