Wil jij wel even meekomen?? Oei.....

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Gisteren reed ik voor de 2e keer op Franks RSV Mille. Op de terugweg was iedereen weer vre-se-lijk aan het trutten. In Zutphen ging ik dus voor de zoveelste keer vooraan staan bij de verkeerslichten (voor degene die bekend zijn: bij de brandweerkazerne).

Hij sprong op groen en ik dacht: "Zo en nu even lekker uitproberen hoe snel deze optrekt".
Met een lekker gangetje van 110 – 120 km/u (waar je 80 mag) reed ik mooi door. De uitvoegstrook voor linksaf ging ik heen en weer slingerend in (ook even proberen) en toen ook nog even zowel met de handjes en voetjes tegelijkertijd los (ook even proberen). Op het moment van terugzetten van handen en voeten zie ik in mijn spiegel ineens... EEN MOTORAGENT!

Slik...

Hij maakt een beweging met zijn hand dat ik mijn vizier open moet doen. Hij zegt: "Wil jij wel eens even met mij meerijden?" Ik: "Ja." En van schrik gelijk het vizier weer dicht. :o


Slik...


K*t, k*t, k*t!! Als je alles bij elkaar optelt, kan het nog een leuke boete worden. |( :(

Even later blijkt dat we weer terug bij de brandweerkazerne daar erin draaien :?
(Ze hadden me er zeker weten hard horen wegtrekken.)

Blijkt er een grootschalige controle te zijn (er stonden zeker 15 agenten), maar ja, wie weet wat er nog meer voor mij te wachten stond?
Geen woord over wat ik had gedaan en wat de agent zeker allemaal had gezien :?

Uitvoerig werd de Mille bekeken. Niks over de MF-sticker. Niks over de illegale Leo Vince uit-laat... Pfff...

De kentekenbewijzen van zowel mijn motor als van Frank werden nagetrokken bij RDW.
Ook werd door de agent aan de RDW gevraagd of er 'verdere bijzonderheden' waren. Maar nee, die waren er niet. O-)

Ook moest ik nog blazen (voor de eerste keer in mijn leven). Ach natuurlijk moet je alles een keer hebben meegemaakt, maar natuurlijk verscheen er een 'P'.

Nou ja, al met al liep het met een sisser af. Het enige wat mij verbaasd (of eigenlijk ook niet) is dat hij niet heeft gezegd: "Wil je even meekomen voor een algemene controle?" Maar nee hoor, we laten haar nog even lekker in spanning zitten op wat er komen gaat. :r


CAT
 
Zit er op die politiemotoren dan geen km tellers? Misschien wel een relexte agent.
Jij hebt echt geluk gehad.
 
hahahaha :P

Moet je maar netjes rijden, dan hoef je niet zo in spanning te zitten over wat ze wel en niet gezien hebben :+



[me]Viccie had laatst een zelfde geintje hier in breda. Trek je lekker weg bij het stoplicht, staat er 500meter verderop iemand op de weg die je van de weg afstuurt. Bleek gelukkig ook een algemene controle en geen lasergun oid :P [/me]
 
Mijn schakelaar van de pinkers was een beetje broos, slecht contact ofzo.

Ze gingen niet meer uit zeg maar !! Kon drukken wat je wil!!!

Verschillende mensen zaten naar mijn pinkers te wijzen terwijl
ik dacht dat mijn motor stuk was ofzo |( was bijna gestopt omdat
ik dacht dat mijn voorwiel los zat (allemaal wijzen met vingers naar
de voorkant ikkkeee :? )

Dan rij je weg bij de megameeting en staat constant je pinker naar links
te knipperen. Motoragent wijst naar mijn pinker ik knikte een beetje, wist het nog steeds niet, daarna verder rechtdoor gereden met nog steeds de pinker aan.....

Bij het volgende stoplicht 1 km verderop zei die vriend van mij
je pinker staat al aan vanaf de MC Amersfoort |(

Das ook balen ,,,,


Maar jij hebt echt mzzl!
 
ja, dat is idd eventjes zweten, heb ook zoiets meegemaakt, snel optrekken natuurlijk ook te hard rijden, word ik ook staande gehouden door meneer op de motor, checked die alleen de kentekenpapieren :? , daarna weer lekker doorrijden, over de snelheid werd niet eens gesproken ;)
 
Nou ja, al met al liep het met een sisser af. Het enige wat mij verbaasd (of eigenlijk ook niet) is dat hij niet heeft gezegd: "Wil je even meekomen voor een algemene controle?" Maar nee hoor, we laten haar nog even lekker in spanning zitten op wat er komen gaat. :r
Wacht even je wordt niet eens aangesproken op te hard rijden wat voor de tegenwoordige tijd staat op doodstraf ;) en je doet nog zeuren :?

Ben blij en de motoragent heeft je op de beste manier gestraft lijkt me moeten ze vaker doen dit heeft iig effect...

oftwel niet zo zeuren meid ;)
 
Wacht even je wordt niet eens aangesproken op te hard rijden wat voor de tegenwoordige tijd staat op doodstraf ;) en je doet nog zeuren :?

Ben blij en de motoragent heeft je op de beste manier gestraft lijkt me moeten ze vaker doen dit heeft iig effect...

oftwel niet zo zeuren meid ;)
:^ *D

ik mocht willen dat ik alleen in spanning wordt gelaten en geen snelheidsovertredingen hoef af te rekenen ;)
 
Lijkt me dat die motoragent donders goed wist wat ie deed. Die heeft heus die toeren wel gezien en heeft onderweg dikke pret gehad terwijl ie aan jou dacht hoe je zwetend achter hem aan zou rijden. Hij vond waarschijnlijk dat je wel genoeg gestraft was zo.
 
Wacht even je wordt niet eens aangesproken op te hard rijden wat voor de tegenwoordige tijd staat op doodstraf ;) en je doet nog zeuren :?

Ben blij en de motoragent heeft je op de beste manier gestraft lijkt me moeten ze vaker doen dit heeft iig effect...

oftwel niet zo zeuren meid ;)

:^
 
Vrouwen soms he :X

Het zijn net mannen zodra ze op de motor stappen })


Alleen dat voordeel dat ze dan weer hebben met een controle B|
 
Moest je niet op de rollenbank :? O-)


Tja, spanning of niet dat maakt niet uit, misschien had die motoragent het niet eens gezien dat je je misdraagde. :P
 
Moest je niet op de rollenbank :? O-)


Tja, spanning of niet dat maakt niet uit, misschien had die motoragent het niet eens gezien dat je je misdraagde. :P

Tuurlijk wel... Anders zat-ie er niet achter: afkloppen maar! En het is 'misdroeg' trouwens O-)
 
Vrouwen soms he :X

Het zijn net mannen zodra ze op de motor stappen })


Alleen dat voordeel dat ze dan weer hebben met een controle B|


't Is misschien wel waar dat je als vrouw vaker geluk hebt. Ik iig wel. Ze hebben me twee keer eerder laten doorrijden met een waarschuwing :P
 
Gisteren reed ik voor de 2e keer op Franks RSV Mille. Op de terugweg was iedereen weer vre-se-lijk aan het trutten. In Zutphen ging ik dus voor de zoveelste keer vooraan staan bij de verkeerslichten (voor degene die bekend zijn: bij de brandweerkazerne).

Hij sprong op groen en ik dacht: "Zo en nu even lekker uitproberen hoe snel deze optrekt".
Met een lekker gangetje van 110 – 120 km/u (waar je 80 mag) reed ik mooi door. De uitvoegstrook voor linksaf ging ik heen en weer slingerend in (ook even proberen) en toen ook nog even zowel met de handjes en voetjes tegelijkertijd los (ook even proberen). Op het moment van terugzetten van handen en voeten zie ik in mijn spiegel ineens... EEN MOTORAGENT!

Slik...

Hij maakt een beweging met zijn hand dat ik mijn vizier open moet doen. Hij zegt: "Wil jij wel eens even met mij meerijden?" Ik: "Ja." En van schrik gelijk het vizier weer dicht. :o


Slik...


K*t, k*t, k*t!! Als je alles bij elkaar optelt, kan het nog een leuke boete worden. |( :(

Even later blijkt dat we weer terug bij de brandweerkazerne daar erin draaien :?
(Ze hadden me er zeker weten hard horen wegtrekken.)

Blijkt er een grootschalige controle te zijn (er stonden zeker 15 agenten), maar ja, wie weet wat er nog meer voor mij te wachten stond?
Geen woord over wat ik had gedaan en wat de agent zeker allemaal had gezien :?

Uitvoerig werd de Mille bekeken. Niks over de MF-sticker. Niks over de illegale Leo Vince uit-laat... Pfff...

De kentekenbewijzen van zowel mijn motor als van Frank werden nagetrokken bij RDW.
Ook werd door de agent aan de RDW gevraagd of er 'verdere bijzonderheden' waren. Maar nee, die waren er niet. O-)

Ook moest ik nog blazen (voor de eerste keer in mijn leven). Ach natuurlijk moet je alles een keer hebben meegemaakt, maar natuurlijk verscheen er een 'P'.

Nou ja, al met al liep het met een sisser af. Het enige wat mij verbaasd (of eigenlijk ook niet) is dat hij niet heeft gezegd: "Wil je even meekomen voor een algemene controle?" Maar nee hoor, we laten haar nog even lekker in spanning zitten op wat er komen gaat. :r


CAT

TTTttsss...zoveel "ongein" uithalen, er zomaar mee wegkomen en dan nog een :r aan het eind...tis ook niet gauw goed hè ?? ;)
 
Lijkt me dat die motoragent donders goed wist wat ie deed. Die heeft heus die toeren wel gezien en heeft onderweg dikke pret gehad terwijl ie aan jou dacht hoe je zwetend achter hem aan zou rijden. Hij vond waarschijnlijk dat je wel genoeg gestraft was zo.
Zoiets zou zo'n gast toch niet doen...toch :? :?









}) :P

Ach, hij zal gezien hebben dat t een meissie was...en dacht vast dat ze anders nooit zo reed... :P
 
leuk verhaaltje Cat ;)

Ik reed een paar jaar terug eens op de ringweg om Sneek,. Heb je een keer of 6 stoplichten op die weg waar je 80 mag. Dus ook steeds vooraan, van het ene naar het andere licht spurtend :)
Ben ik bij de laatste staat er ineens ook een motoragent naast me :o snap nog steeds niet waar die zo snel vandaan kwam :X
Ik dus ook ...SLIK
Maakte hij alleen maar een gebaar met zijn platte hand naar beneden van rustig aan he.

Af en toe zijn ze best aardig die agentjes O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan