Wil mijn man zien over te halen

Ik vind het juist lekker om effe alleen te zijn (op wat auto's om me heen na dan). Wees blij dat hij niet achterop wil!

en als je op vakantie gaat op de motor ken hij alle bagage meenemen in de auto, denk positief...
 
Ik heb het echt getroffen met mijn vriendin als ik al die verhalen op dit forum lees van vriend/vriendin/man/vrouw/ouders/achternicht enz... die het maar niks vinden dat motorrijden.
Mijn vriendin vond het wel interessant dat motorrijden en ze heeft mij er toen maar bijgenomen :+ Ze is nu zelf met haar lessen bezig en mijn afgelopen verjaardag heeft ze me een TOMS cursus kado gedaan! Ze wil zelf ook nog een sportmotor hebben, iets anders wil ze niet :)
 
Na al jullie berichten gelezen te hebben, merk ik toch wel dat er meerdere mensen op "latere leeftijd" begonnen zijn met rijden *D

Hopelijk zal ie aangestoken worden met het motorvirus :] zodra ik een motor heb. Vermoedelijk zal onze omgeving ook wel informeren wanneer hij op de motor zal stappen.

Afijn, eerst zelf woensdag zien te slagen en dan kijken we wel verder.
 
ik ben 22 jaar en doe donald duck na.. oh shit verkeerd programma

opnieuw..
ik ben 22 jaar en rij een chopper *D *D

JW --> Zodra je je motor rijbewijs hebt en een motor hebt gehuurd moet je gewoon zeggen...
Ga op die motor zitten!!!! dreigend dan...
Doet ie het niet... HUILEN maar: "Je hebt niets voor me over, boehoe" }) ;)
 
46 is echt niet te oud. Ik heb op mijn 50e mijn motorrijbewijs gehaald en heb daar nu al 9 jaar veel plezier aan beleefd. Een chopper heb ik nooit zien zitten. Het is natuurlijk onzin dat als je wat ouder bent je op een chopper hoort te zitten. Sinds drie maanden rijd ik op een FJR 1300A. Behoudens de warmte een fantastische motor. Over 14 dagen ga ik er een weekje mee de Dolemieten in. Ik hoop, ondanks mijn 59 jaar, nog lang van deze prachtige hobby te kunnen genieten.

Overigens, mijn vrouw gaat ook echt niet mee. Dus als je man niet wil, geniet dan alleen van de hobby. Misschien maak je hem op den duur dan toch entousiast.

Groeten,
Jo
 
Terug
Bovenaan Onderaan