Wil m'n oude RD350 terug

Alfred.J

MF veteraan
5 jun 2003
1.087
103
Hengelo (Ov)
Probeer m'n eerste brommer terug te vinden.
Yamaha RD350F uit '87 Blauw/geel, goudkleurige velgen en volle kuip.
Kenteken MH-24-FS
Voor het laatst gespot in omg. Hengelo (ov).

Kan iemand me helpen ? :?
 
Volgens de RDW staat het ding op naam van iemand uit Hengelo en issie nog gewoon verzekerd dus je moet hem daar tegen kunnen komen. Het adres gooi ik er hier maar niet op.
 
Ik heb ook nog een RD 350 YPVS gehad ...maar dat was er een uit 1983 ...dus niet die van jou, denk ik.
 
Niet echt, dit was een special edition uit frankrijk. 20 stuks totaal in nederland. Was een RD 350 LCF uit '87, een echte hardloper, vandaar.... ;(

Volgens de RDW staat het ding op naam van iemand uit Hengelo en issie nog gewoon verzekerd dus je moet hem daar tegen kunnen komen. Het adres gooi ik er hier maar niet op.
Waarom wil je hem eigenlijk terug?
 
Volgens de RDW staat het ding op naam van iemand uit Hengelo en issie nog gewoon verzekerd dus je moet hem daar tegen kunnen komen. Het adres gooi ik er hier maar niet op.
Waarom wil je hem eigenlijk terug?

Was m'n eerste brommer, heeft een soort emotionele waarde, als ie er nog steeds zo uitziet als toen tenminste.....
Wil 'm bewaren.
Ik ga eens ff rondneuzen in Hengelo.
Dankjewel voor de info. :)
 
Volgens de RDW staat het ding op naam van iemand uit Hengelo en issie nog gewoon verzekerd dus je moet hem daar tegen kunnen komen. Het adres gooi ik er hier maar niet op.
Waarom wil je hem eigenlijk terug?
Je kan toch ook het adres naar 'm maailen?
 
Je weet nooit wat de bedoelingen zijn :?
Zonder overigens gelijk nu iemand de schuld te geven van slechte bedoelingen met naam en adresgegevens van motoreigenaren, maar je weet maar nooit.
 
nog niet, moet het ff voorzichtig aanpakken.
Met hond voorbij lopen ed. is niet altijd even makkelijk : hond regelen, bij die persoon in de buurt parkeren, hond overtuigen dat ie moet lopen en nog meer van dat soort dingen.
Heb er wel vertrouwen in dat het dit jaar nog lukt.
 
Rd voor onder deelen is aal ge sloopt
Prijs: ntv
Beschrijving: oke hep kopleten rd ook een vrem van alleswel 6 bak kopeten motor en waten ge koelt wielen alles wel roep maar wat je wilt geven voor wat oke teun hengelo 06136xx949

:+
 
makkelijk ;) :
full
 
Ook particulieren kunnen bij het RDW kentekengegevens opvragen zover ik weet. Kost geloof ik een euro of 5 en volia......
Wie wat waar weet ik verder niet maar probeer eens wat via www.rdw.nl.
Gaat vast goedkomen. Succes.
 
Juist en we begrijpen het toch allemaal of niet dan, dus niet zo zeuren.

Volgende verhaal kennen we denk ik wel:
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in
waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng
is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae.
The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm.
Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but
the wrod as a wlohe.

en begrijpen doen we het allemaal

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan