goeie avond!
ik heb net mijn kawasaki ltd 440 uit 84 aan de loop gekregen, hij had namelijk een grote grote beurt gehad! starte in 1 druk op de knop maar ik start hem dus met de choke aan (vlinderklep dicht, dus weinig lucht in verhouding met benzine) loopt prachtig, maar dan haal ik hem van de choke af, en dan schiet die naar 6000 rpm! nou heb ik hem laten lopen zonder lucht filter, en dan heb je dus geen drukverschil over een filter, waardoor die meer lucht krijgt... en aangezien het een vacuum carb is, krijgt die bij meer lucht ook meer benzine. maar zal dat dan de reden zijn? en maakt dat dan zo'n groot verschil?
ook zit er per carb, 1 schroefje die bij het verder indraaien de doorlaat naar je menbraam verkleint, dus heb ik die bij beide carb maar verder dicht gedraait, maar ook zonder enig positief effect!
wie of wie weet hoe dit komt? of heeft een idee met de choke aan (dus een groot luchtdrukverschil) loopt die prachtig!
avb lars
ik heb net mijn kawasaki ltd 440 uit 84 aan de loop gekregen, hij had namelijk een grote grote beurt gehad! starte in 1 druk op de knop maar ik start hem dus met de choke aan (vlinderklep dicht, dus weinig lucht in verhouding met benzine) loopt prachtig, maar dan haal ik hem van de choke af, en dan schiet die naar 6000 rpm! nou heb ik hem laten lopen zonder lucht filter, en dan heb je dus geen drukverschil over een filter, waardoor die meer lucht krijgt... en aangezien het een vacuum carb is, krijgt die bij meer lucht ook meer benzine. maar zal dat dan de reden zijn? en maakt dat dan zo'n groot verschil?
ook zit er per carb, 1 schroefje die bij het verder indraaien de doorlaat naar je menbraam verkleint, dus heb ik die bij beide carb maar verder dicht gedraait, maar ook zonder enig positief effect!
wie of wie weet hoe dit komt? of heeft een idee met de choke aan (dus een groot luchtdrukverschil) loopt die prachtig!
avb lars